میرزا

میرزا

میرزا

میرزا

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ارائه یافته های خود: نحوه ایجاد گزارش های مرتبط و جذاب SEO - سطح بعدی
گزارش سئو | مبانی سئو | ابزارهای Moz


به جدیدترین اقساط سری آموزشی بعدی سطح ما خوش آمدید! آخرین قسمتهای ما نحوه تبدیل محتوای کم ارزش و نحوه ردیابی کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار محلی شما را پوشش می دهد . امروز ، Meghan در اینجا است تا تمام جزئیات آبدار را به اشتراک بگذارد تا در یک گزارش سئو واقعاً قانع کننده برای مشتریان خود و اینکه چگونه می توانید خود را با Moz Pro ایجاد کنید ، در میان بگذارد. بخوانید و سطح بگیرید!

هنگامی که نوبت به ایجاد گزارش های مفید SEO برای مشتری ها و اعضای تیم شما می رسد ، می توان سخت ترین و مناسب ترین اطلاعات را برای تعادل با آنچه در واقع می خواهید ببینید دشوار باشد. در اصل ، شما باید به مشتریان خود نشان دهید که کاری که انجام می دهید کار می کند و به نتیجه می رسد که بر تجارت آنها تأثیر مثبت می گذارد. اگر گفته شود ، باید از خود بپرسید که پیشرفت را چه می دانند:

آیا آنها سعی در ایجاد ترافیک بیشتر به سایت خود دارند؟
فروش کلی را افزایش می دهید؟
رتبه بندی آنها را بهبود می بخشید؟
آیا آنها امیدوارند رتبه بندی مجموعه خاصی از کلمات کلیدی را آغاز کنند یا به بازار جدیدی که درآمد بیشتری را فراهم می کند ، وارد شوند؟
صرف نظر از هدف تجاری خاص آنها ، شما باید گزارشهایی بصورت مختصر ، ساده و آسان هضم کنید تا به مشتری خود یادآوری کنید که چرا در آموزش سئو و خدمات شما سرمایه گذاری می کنند. اگر یک گزارش خیلی طولانی باشد ، مشتری ممکن است علاقه خود را از دست بدهد. اگر یک گزارش خیلی کوتاه باشد یا داده هایی را که از نظر آنها بیشترین ارتباط را ندارند ، در برگیرد ، ممکن است تعجب کنند که چه فایده ای را برای آنها پرداخته اند!

من دوست دارم در مورد ایجاد گزارش های سئو فکر کنم انگار دارم مشغول نوشتن یک آزمایش هستم: من یک هدف یا مشکلی دارم که می خواهم آن را حل کنم ، فرضیه ای در مورد آنچه من را به آن هدف می رساند و مشکلم را حل می کند ، و روشی به دنبال ، همه این موارد منجر به مشاهداتی می شود که به من کمک می کنند پیشرفت خود را محک بزنم و هدف جدیدی را تنظیم کنم.

 

در این نصب از سطح بعدی ، ما در مورد اینکه چه اطلاعاتی را باید در گزارشات SEO خود قرار دهید صحبت خواهیم کرد و به شما نشان می دهیم که چه ماژول هایی را می توانید به گزارش سفارشی خود در Moz Pro اضافه کنید تا این داده ها را نشان دهید. اگر Moz Pro ندارید اما می خواهید گزارش های سفارشی را امتحان کنید ، می توانید آنها را در یک آزمایش رایگان یک ماهه بررسی کنید:

اکنون محاکمه رایگان من را بگیرید

1. هدف خود را تعیین کنید
هدف فعلی سئو چیست و چگونه با اهداف تجاری مشتری شما مطابقت دارد؟
اولین قدم برای هر تلاش ، تعیین هدف شما برای دستیابی است. شما می خواهید مطمئن شوید که اهداف فعلی سئو خود را به روشنی برای مشتری خود مشخص می کنید. به عنوان مثال ، ممکن است هدف شما افزایش رتبه بندی برای کلمات کلیدی انتخاب شده ، افزایش دید کلی در جستجوی یا ایجاد لینکهای ورودی بیشتر باشد. شاید مهمتر از این ، شما بخواهید توضیح دهید که چگونه این اهداف سئو بر کل مشتری تأثیر می گذارد.

اهداف تجاری ملموس مانند "افزایش درآمد ماهانه" یا "ترافیک بیشتر به فروشگاه اینترنتی خود" را وارد کنید ، اما فراموش نکنید که چرا این موارد را به عنوان اهداف خود انتخاب کرده اید. نگران نباشید ، به مشتری بگویید که قصد دارید در زمینه افزایش رتبه بندی کلمات کلیدی خود کار کنید ، به آنها در درک دلیل مهم بودن این کمک نمی کند. با بیان آنچه که شما به سمت کار می کنید و چرا ، نه تنها گزارش خود را راهنمایی می کنید بلکه انتظارات مشتری خود را نیز تعیین می کنید.

2. فرضیه خود را تشکیل دهید
تلاشهای شما برای رسیدن به این هدف کجا باید متمرکز شود؟


چگونگی برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف تجاری مشتری خود از طریق SEO ، موضوعی است که مطمئناً هنگام تنظیم گزارش سئو خود در مورد آن فکر خواهید کرد. به نظر شما برای اطمینان از انتظارات مشتری و اهداف تجاری شما چه چیزی باید اتفاق بیفتد؟ به عنوان مثال ، اگر مشتری شما می خواهد ترافیک جستجوی ارگانیک کلی که به سایت آنها می آید را افزایش دهید ، می خواهید روی بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی آنها تمرکز کنید.

مشتری شما می پرسد: "خوب ، اما چگونه می خواهید این کار را انجام دهید؟" در اینجا می توانید برنامه حمله خود را بیان کنید و آنچه فکر می کنید بیشترین تأثیر را خواهد داشت ، مانند اطمینان از این که تمام صفحات دارای توضیحات متا به طول مناسب هستند یا اینکه تمام صفحات دارای برچسب عنوان هستند.

پیش از این که از خود بخواهید این نوع سؤالات "چگونه" را انتخاب کنید ، وقتی می خواهید برای تهیه گزارش خود اقدام به موفقیت کنید. یک ایده واضح از رویه شما - راه خود را برای پیشبرد این اطمینان حاصل می کند که مناسب ترین اطلاعات درج شده است و در بین دسته ای از داده های بی ارتباط با هدف فعلی شما گم نمی شود. استفاده از زمان زود هنگام برای تشریح مراحل بعدی به شما کمک می کند تا در مسیر ماندن باشید و گزارش های خلاصه و آسان برای هضم ایجاد کنید.

سئو می تواند گیج کننده باشد ، به همین دلیل است که مشتری شما شما را استخدام کرده است! اطمینان حاصل کنید که آنچه را که قصد انجام آن را دارید ، نحوه برنامه ریزی و چرایی آن را توضیح داده اید. این باعث می شود مشتری شما از احساس حلقه خارج نشود و از خود سوال کند مانند "من به چه چیزی نگاه می کنم؟" آیا این به من کمک می کند؟ "

توضیح شفاف و آموزنده می تواند به همین سادگی باشد:

"من در تلاش هستم تا مطمئن شوم که تمام صفحات شما دارای توضیحات متا مربوط هستند ، بنابراین جستجوگرها می توانند مشخص کنند که آیا سایت شما همان چیزی است که در SERP ها به دنبال آن هستید. این به بهبود نرخ کلی کلیک شما کمک می کند ، که به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند. "
اگر بتوانید اهداف خود را به طور مستقیم در توضیح کارهایی که انجام می دهید و چگونه ، بهتر است بگنجانید!

3. روش خود را تشریح کنید
قبلاً چه کار کرده اید تا در جهت تحقق این هدف تلاش کنید؟
زمان برای نشان دادن آنچه که شما تاکنون تکمیل کرده اید! در اینجا ، اهداف SEO را که قبلاً به آنها دست یافته اید ، شامل شرح های مفقود شده ثابت ، شامل 404 صفحه در سایت ، صفحات حل شده برای کلمات کلیدی هدف ، و غیره می باشد. افراد دوست دارند شواهدی را مبنی بر پرداخت سرمایه گذاری خود مشاهده کنند. ، بنابراین مراقب باشید تا مشتری خود را به آنچه انجام می دهند به شما یادآوری کنند ، یادآوری کنید و گزارش مفصلی تهیه کنید تا نشان دهد که چقدر قبلاً مؤثر بوده اید.

ابزار گزارش سفارشی Moz Pro برای این نوع گزارش ها مفید است ، و همچنین بخشی از "مشاهدات" که ما فقط در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. شما می توانید از نماهای مفید در ماژول های گزارش های سفارشی استفاده کنید تا آنچه را که در آن کار کرده اید را نشان داده و آنچه را که قصد دارید در آینده حمله کنید را مشخص کنید.

 

4- مشاهدات خود را ضبط کنید
بخش "مشاهدات" گزارش شما مکان شما برای نمایش داده های واقعی و ملموس به مشتری است. شما مواردی را که برای کمک به آنها در رسیدن به هدف فعلی SEO خود ارائه می کنید ، بیان کردید و اکنون زمان آن رسیده است که نتایج کار خود را به آنها نشان دهید.

عملکرد کلید واژه
ایده در اینجا کاملاً واضح است: به مشتری خود نشان دهید که کدام یک از کلمات کلیدی آنها در رتبه بندی بهبود یافته است ، و چگونه مشاهده جستجوی آنها از آخرین گزارش تغییر کرده است. برای شفافیت ، شما همچنین ممکن است بخواهید اطلاعاتی را در مورد کلمات کلیدی که این کار را انجام نداده اید نیز وارد کنید - اکنون زمان مناسبی است که به مشتری خود بگویید که چگونه می خواهید برای مقابله با این کلمات کلیدی کم عملکرد!

همچنین ممکن است بخواهید نحوه مقایسه رتبه مشتری در مقایسه با رقبای اصلی خود را نشان داده و از موارد خاص بهبود استفاده کنید.

در اینجا مثالی آورده شده است:

"اگرچه این رتبه برای 5 کلمه کلیدی مورد نظر شما کاهش یافته است ، میزان دید کلی جستجوی شما 7٪ افزایش یافته است ، و شما در بین 5 رقم کلمات کلیدی بالاتر از رقبای خود قرار دارید."


این مهم است که انتظارات مشتری خود را با یادآوری به آنها ثابت نگه دارید که نوسان در رتبه بندی های کلمات کلیدی از هفته به هفته بسیار طبیعی است و مقایسه رتبه بندی ها در یک بازه زمانی طولانی تر اغلب نمایانگر عملکرد واقعی است.

بهینه سازی صفحه
یک راه عالی برای اضافه کردن جزئیات بیشتر در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی به گزارش سفارشی شما ، با ماژول های بهینه سازی صفحه است . ابزار صفحه بهینه سازی به شما امکان می دهد صفحه خاصی را در سایتی که از آن ردیابی می کنید با یک کلمه کلیدی هدف جفت کنید تا گزارشی از چگونگی بهینه سازی آن صفحه برای آن کلمه کلیدی را ببینید. این امر به ویژه مفید است اگر مشتری شما مجموعه خاصی از کلمات کلیدی مورد نیاز خود را برای رتبه بندی داشته باشد. ابزار صفحه بهینه سازی پیشنهاداتی را در مورد آنچه می توانید برای بهبود شانس رتبه بندی خود انجام دهید ، ارائه می دهد و به شما نشان می دهد که قبلاً چه کاری انجام می دهید و این به مشتری شما در رتبه بندی مکان های فعلی کمک می کند! هنگامی که ماژول های بهینه سازی صفحه را به گزارش خود اضافه می کنید ، آنها می توانند نه تنها پیشرفتهایی که در صفحات خاصی انجام داده اید و نحوه تغییر رتبه برای آن دسته از جفت های کلیدی / URL را نشان دهند ، بلکه می توانند صفحاتی را که قبلاً در آن کار نمی کنید ، برجسته کنند. فرصت های خوبی برای بهینه سازی باشید.

 

ترافیک ورودی
نشان دادن مشتری خود مبنی بر اینکه افراد بیشتری به سایت خود می روند راهی ساده برای نشان دادن پیشرفتهای شما است. اگر می توانید حتماً به این نکته توجه کنید که فکر می کنید افزایش ترافیک از کجا به دست می آید ، خواه از رتبه بندی کلمات کلیدی بالاتر ، تولید بک لینک جدید یا سایر عوامل مرتبط با کارهایی که انجام داده اید.

 

نسل پیوند
اگر یکی از اهداف شما ایجاد بک لینک های بیشتر برای مشتری شماست ، می خواهید آنچه را که انجام داده اید به آنها نشان دهید. در مورد انواع پیوندهایی که می خواهید بدست آورید صادق باشید. به عنوان مثال ، اگر به کیفیت بیش از کمیت علاقه دارید و تلاش خود را برای دستیابی به پیوند از سایتهایی با MozRank و MozTrust بالا متمرکز می کنید ، حتماً به مشتری خود اطلاع دهید و توضیح دهید که چه تاثیری در پروفایل بک لینک آنها می تواند داشته باشد. آیا استراتژی شما پیوندهای بیشتری را در کل یا پیوندهای با کیفیت بالاتر کسب می کند - و کدام یک برای تجارت آنها بهتر است؟ توضیح دهید که چرا هدف شما بهترین برنامه حمله برای دستیابی به اهداف کلی تجاری آنهاست.

 

خزیدن سایت
افزودن ماژول های خزیدن سایت به گزارش سفارشی شما می تواند به طور خاص آنچه را که در مورد سایت مشتری خود کار کرده اید به طور خاص نشان دهد. به عنوان مثال ، اگر شما برای هدایت مجدد 404 صفحه به صفحات فعال ، فعال شده اید ، می توانید نمودارهایی را نشان دهید که نشان می دهد با گذشت زمان صفحات بازگشت این نوع خطا کاهش می یابد. شاید شما در حال پاکسازی زنجیرهای تغییر مسیر ، مرور برچسب های متا نویندکس یا ویرایش صفحات با محتوای نازک باشید. همه این موارد را می توان تشریح کرد ، بنابراین می توانید پیشرفت خود را در گزارش سفارشی خود با استفاده از ماژول های سایت خزنده نشان دهید. همچنین می توانید از این ماژول ها برای نشان دادن نحوه بهبود سایتشان به مشتری خود استفاده کنید - به عنوان مثال ، با نشان دادن تعداد ثابت صفحات در هر هفته در کنار کاهش نرخ موضوعات سایت مانند 404 صفحه و محتوای نازک - و برجسته کردن قسمت های سایت آنها فکر می کنید ممکن است هنوز به برخی کارها احتیاج داشته باشید.

 

5- نتیجه گیری کنید
بعد چی؟
پس از مشخص کردن آنچه که در حال کار بر روی آن هستید ، چرا ، و چگونه تاکنون بر فعالیت مشتری شما تأثیر گذاشته است ، می خواهید آنچه را که انتظار می رود در آینده مشاهده کنید ، بیان کنید. به آنها بگویید که دوره بعدی فعالیت شما چیست و فکر می کنید در حال کار است (یا کار نمی کند) تا بتوانند برای گزارش بعدی شما آماده شوند. اگر قصد دارید برای بهینه سازی صفحات برای کلمات کلیدی که در حال حاضر رتبه بندی نمی شوند کار کنید ، یا اگر قصد دارید به دنبال برخی از فرصت های ایجاد پیوند باشید ، اطمینان حاصل کنید که آنها آگاه هستند!

بررسی نهایی را انجام دهید
سرانجام ، قبل از ارسال گزارش برند جدید خود به مشتری ، مطمئن شوید که آخرین بار آن را بررسی کنید تا تأیید کنید که این داستان درست را بیان می کند.

آیا به درستی نشان می دهد که شما روی چه چیزی کار می کنید و این که چگونه تأثیر مثبت در کل اهداف تجاری آنها دارد؟
آیا از زبانی استفاده می کند که به راحتی قابل فهم باشد و مشتری شما به آن اهمیت می دهد؟
همه افراد جادوگر SEO نیستند ، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که گزارشی که ارائه می دهید به راحتی درک می شود. به عنوان مثال ، اگر شما نشان داده باشید که دید کلی جستجوی آنها بالا رفته است ، آیا آنها آن را درک می کنند و معنی آن چیست؟ اگر اینطور نیست ، آیا مطمئن شده اید که توضیح دهید که چیست و چرا مهم است؟ سعی کنید گزارش را از دید مشتری خود مشاهده کنید و ببینید آیا می توانید در داده هایی که ارائه می دهید مقدار واقعی را پیدا کنید یا خیر. انجام این مرحله اضافی واقعاً می تواند به تحکیم گزارش شما کمک کند و اطمینان حاصل کنید که این بهترین نمایندگی کار شما است.

گزارش خود را برای ارسال خودکار برنامه ریزی کنید
در بخش گزارش های سفارشی از Moz Pro ، می توانید گزارش جدید و درخشان خود را تنظیم کنید که به صورت هفتگی یا ماهانه از طریق ایمیل ارسال شود تا به شما کمک کند تا به روزرسانی مشتریان خود در مورد نحوه انجام امور کمک کند. همچنین می توانید برای هر کسی که ممکن است در مشاهده نتایج تلاشهای سئو شما مانند همکاران یا ذینفعان مشارکت داشته باشد ، ایمیل را به طور مستقیم از طریق ایمیل ارسال کنید.

مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند که چه چیزی را پرداخت می کنند! آنها می خواهند نتایج ملموس را ببینند که بطور خاص در کارشان قابل اجرا باشد. یک گزارش سئو با سابقه و کارآمد ، هر دو کار شما را آسان تر کرده و به مشتری خود کمک می کند با دانستن اینکه سرمایه گذاری خود را پرداخت می کند ، راحت تر عمل کند.

 

اگر آماده هستید که وارد شوید و شروع به ایجاد گزارش سفارشی جدید و براق خود کنید ، حتماً برای یک آزمایش 30 روزه رایگان Moz Pro ثبت نام کنید:

اکنون ماه رایگان خود را شروع کنید!

اگر می دانید برای شروع گزارش خود نیاز به کمک بیشتری دارید ، حتماً صفحه ما را در مورد گزارشهای سفارشی در مرکز راهنمایی بررسی کنید .

  • naser rasouli
  • ۰
  • ۰

آخرین بروزرسانی: یازدهم سپتامبر 2019

در این راهنما به عمق دنیای شبکه های خصوصی وبلاگ می رویم.

با شروع از اصول مطلق ، ما شما را در چگونگی راه اندازی ، مدیریت و استفاده از PBN در سال 2019 راهنمایی خواهیم کرد.

با 7000 کلمه آموزش گام به گام ، حتی SEO های پیشرفته واسطه نیز چیزهای جدیدی یاد می گیرند.

شروع کنیم…

  • ۰
  • ۰

GDPR: آنچه در Google Analytics و بازاریابی آنلاین معنی دارد

 

اگر در چند ماه گذشته اصلاً در اینترنت حضور داشته اید ، احتمالاً در مورد به روزرسانی های خط مشی رازداری از یک سرویس یا خدمات دیگر ، بسیاری از اطلاعات را مشاهده کرده اید. بعنوان یک بازاریاب ، تعدادی از این اعلان ها به احتمال زیاد از Google آمده اند.

 

با تنظیم مقررات عمومی حفظ حریم خصوصی داده ها (GDPR) در تاریخ 25 مه 2018 ، بسیاری از سرویس های اینترنتی سعی در مطابقت با استانداردهای جدید دارند - و گوگل نیز از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به ماهیت خدماتی که گوگل به بازاریابان ارائه می دهد ، GDPR در نحوه انجام تجارت کاملاً تغییر قابل توجهی ایجاد کرده است. و ، به نوبه خود ، برخی از بازاریابان ممکن است مجبور باشند قدم هایی را اتخاذ کنند تا اطمینان حاصل کنند که طبق قوانین جدید ، استفاده از Google Analytics مجاز است. اما بسیاری از بازاریابان کاملاً مطمئن نیستند که GDPR دقیقاً چیست ، منظور از شغل آنها چیست و برای پیروی از قوانین باید چه کاری انجام دهند.

GDPR چیست؟

 

GDPR یک اصلاحات بسیار گسترده است که به شهروندانی که در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس زندگی می کنند کنترل بیشتری بر نحوه جمع آوری و استفاده از داده های شخصی آنها بصورت آنلاین می دهد. GDPR قوانین جدید زیادی را معرفی می کند و اگر کمی خواندن سبک هستید ، می توانید متن کامل آیین نامه را بصورت آنلاین بررسی کنید. اما در اینجا چند مورد از مهمترین تغییرات آورده شده است:

 

    شرکت ها و سازمان های دیگر باید شفاف تر باشند و به وضوح بیان کنند که چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنند ، برای چه چیزی از آنها استفاده می کنند ، چگونه آنها را جمع آوری می کنند ، و آیا این اطلاعات با هر کس دیگری به اشتراک گذاشته می شود. آنها همچنین می توانند فقط اطلاعاتی را جمع آوری کنند که مستقیم برای استفاده در نظر گرفته شده باشد. اگر سازمانی که آن اطلاعات را جمع آوری می کند بعداً تصمیم به استفاده از آن برای اهداف دیگری گرفت ، باید مجدداً مجوز را از هر فرد دریافت کنند.

    GDPR همچنین توضیح می دهد که چگونه باید این اطلاعات به مصرف کنندگان داده شود. این اطلاعات دیگر نمی توانند در سیاستهای طولانی حفظ حریم خصوصی پر از ژارگون قانونی پنهان شوند. اطلاعات موجود در افشاگری ها باید به زبان ساده نوشته شود و "آزادانه ، خاص ، مطلع و بدون ابهام" ارائه شود. افراد نیز باید اقدامی را انجام دهند که به وضوح رضایت خود را از اطلاعات جمع آوری شده می دهد. جعبه ها و اعلامیه های از قبل بررسی شده که به عنوان راهی برای رضایت بخشیدن به عدم تحرک تکیه دارند ، دیگر مجاز نخواهند بود. اگر یک کاربر موافقت خود را برای جمع آوری اطلاعات موافقت نکند ، نمی توانید بر اساس آن واقعیت ، آنها را از دسترسی به محتوا مسدود کنید.

    مصرف کنندگان همچنین حق دارند ببینند که یک شرکت در مورد آنها چه اطلاعاتی دارد ، درخواست می کنند که اطلاعات نادرست تصحیح شود ، مجوز ذخیره اطلاعات خود را لغو کرده و داده های خود را صادر می کنند تا بتوانند به خدمات دیگری تغییر یابند. اگر شخصی تصمیم به لغو مجوز خود گرفت ، سازمان باید نه تنها آن اطلاعات را به موقع از سیستم های خود حذف کند ، بلکه باید آن را از هر جای دیگری که آن اطلاعات را به اشتراک گذاشته اند نیز حذف کند.

    سازمانها همچنین باید بتوانند اثبات قدمهایی را که براساس آنها برآورده می شوند ، اثبات کنند. این می تواند شامل نگه داشتن سوابق در مورد چگونگی انتخاب مردم نسبت به حضور در لیست های بازاریابی و اسناد مربوط به نحوه محافظت از اطلاعات مشتری باشد.

    پس از جمع آوری اطلاعات فردی ، GDPR الزامات مربوط به نحوه ذخیره و محافظت از این اطلاعات را تعیین می کند. در صورت بروز نقض اطلاعات ، مصرف کنندگان باید طی 72 ساعت به آنها اطلاع داده شوند. عدم رعایت GDPR می تواند عواقب بسیار شدیدی به همراه داشته باشد. اگر یک نقض داده به دلیل عدم انطباق رخ دهد ، یک شرکت می تواند به جریمه هایی بالغ بر 20 میلیون یورو یا 4٪ از درآمد جهانی سالانه شرکت وارد شود ، هر کدام از این میزان بیشتر باشد.

 

آیا مشاغل مستقر در آمریکا باید نگران GDPR باشند؟

 

فقط به این دلیل که یک تجارت در اروپا مستقر نیست ، لزوماً به معنای این نیست که آنها تا آنجا که تولید ناخالص داخلی پیش می رود ، از کار درآمده اند. اگر شرکتی در ایالات متحده مستقر است (یا در جاهای دیگر خارج از EEA) اما تجارت در اروپا را انجام می دهد ، داده هایی را در مورد کاربران از اروپا جمع می کند ، خود را در اروپا به بازار عرضه می کند یا کارمندانی دارد که در اروپا کار می کنند ، GDPR نیز برای آنها اعمال می شود.

 

حتی اگر با شرکتی مشغول فعالیت هستید که فقط در یک منطقه جغرافیایی بسیار خاص مشاغل تجاری را انجام می دهد ، ممکن است گاهی اوقات برخی از بازدید کنندگان را به سایت خود از افراد خارج از آن منطقه بدست آورید. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم یک رستوران پیتزا در دیترویت یک پست وبلاگ درباره تاریخچه پیتزا در سایت آنها منتشر می کند. این یک پست بسیار آموزنده است و در نتیجه ، برخی از ترافیک علاقه مندان به پیتزا در خارج از منطقه دیترویت ، از جمله چند بازدید کننده از اسپانیا را به همراه دارد. آیا GDPR همچنان در چنین شرایطی اعمال می شود؟

 

تا زمانی که مشخص باشد کالاها یا خدمات یک شرکت فقط در ایالات متحده (یا کشور دیگری خارج از EEA) در دسترس مصرف کنندگان است ، GDPR صدق نمی کند. با مراجعه به مثال رستوران پیتزا ، محتوای دیگر در سایت آنها به زبان انگلیسی نوشته شده است ، تأکید بر موقعیت دیترویت آنها است ، و قطعاً هیچ اشاره ای به تحویل به اسپانیا نمی کند ، بنابراین این چند صفحه از اسپانیا هیچ چیزی نخواهد بود. نگران

 

با این حال ، بگذارید بگوییم یک شرکت مستقر در ایالات متحده ، سایتی دارد که گزینه مشاهده نسخه های آلمانی و فرانسوی صفحات را دارد ، به مشتریان اجازه می دهد تا با یورو بپردازند ، و از زبان بازاریابی استفاده کند که به مشتریان اروپایی اطلاق می شود. در چنین شرایطی ، GDPR اعمال می شود زیرا آنها با وضوح بیشتری مشاغل مردم اروپا را درخواست می کنند.

Google Analytics & GDPR

 

اگر از Google Analytics استفاده می کنید ، Google پردازنده اطلاعات شما است و از آنجا که آنها داده های افراد را در سراسر جهان اداره می کنند ، آنها باید برای سازگار شدن با استانداردهای GDPR اقدام کنند. با این حال ، شما / شرکت شما در این رابطه به عنوان کنترل کننده داده در نظر گرفته می شوید و همچنین باید اطمینان حاصل کنید که حساب Google Analytics شما برای تأمین نیازهای جدید تنظیم شده است.

 

Google در حال حذف برخی از ویژگی های جدید برای کمک به تحقق این امر است. در Analytics ، اکنون می توانید در صورت درخواست اطلاعات ، اطلاعات کاربران شخصی را حذف کنید. آنها همچنین تنظیمات مربوط به نگهداری داده ها را ارائه داده اند که به شما امکان می دهد کنترل کنید چه مدت داده های شخصی کاربر قبل از حذف به طور خودکار ذخیره می شود. گوگل این کار را 26 ماه به عنوان پیش فرض تنظیم کرده است ، اما اگر با یک شرکت مستقر در ایالات متحده کار می کنید که به طور جدی تجارت در ایالات متحده را انجام می دهد ، می توانید آن را تعیین کنید تا در صورت تمایل هرگز به پایان نرسد - حداقل تا زمان محافظت از داده ها قوانین نیز در اینجا تغییر می کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این فقط مربوط به داده های مربوط به کاربران و رویدادهای انفرادی است ، بنابراین داده های جمع آوری شده درباره اطلاعات سطح بالا مانند بازدید از صفحه تحت تأثیر این قرار نمی گیرند.

 

برای اطمینان از استفاده از Analytics مطابق با GDPR ، مکان خوبی برای شروع این کار با ممیزی تمام داده هایی است که شما جمع آوری می کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه اینها به هدف در نظر گرفته شده مربوط می شوند و اینکه به طور تصادفی هیچ اطلاعات شخصی را ارسال نمی کنید (PII ) به Google Analytics. ارسال PII به Google Analytics قبلاً خلاف شرایط خدمات آن بوده است ، اما خیلی وقت ها وقتی اطلاعات در URL صفحه منتقل می شود ، به طور تصادفی اتفاق می افتد. اگر معلوم شود که شما PII را به Analytics ارسال می کنید ، باید با تیم توسعه وب خود در مورد چگونگی رفع آن صحبت کنید زیرا استفاده از فیلترها در Analytics برای مسدود کردن آن کافی نیست - باید مطمئن شوید که هرگز به Google ارسال نشده است. تجزیه و تحلیل در وهله اول.

 

PII شامل مواردی است که به طور بالقوه می تواند برای شناسایی یک شخص خاص ، به خودی خود یا در هنگام ترکیب با اطلاعات دیگری مانند آدرس ایمیل ، آدرس خانه ، تولد ، کد پستی یا آدرس IP استفاده شود. آدرس های IP همیشه PII محسوب نمی شدند ، اما GDPR آنها را به عنوان شناسه آنلاین طبقه بندی می کند. اگرچه نگران نباشید - هنوز هم می توانید بینندگان جغرافیایی درباره بازدید کنندگان سایت خود بدست آورید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ناشناس سازی IP را روشن کنید و قسمت آخر آدرس IP با یک صفر جایگزین شود ، بنابراین هنوز می توانید یک ایده کلی درباره اینکه ترافیک شما از کجا به دست می آید ، بدست آورید ، هرچند که این موضوع کمی دقیق تر خواهد بود.

 

اگر از مدیر Google Tag استفاده می کنید ، ناشناس ماندن IP بسیار آسان است. فقط کافی است برچسب Google Analytics یا متغیر تنظیمات آن را باز کنید ، "تنظیمات بیشتر" را انتخاب کنید و "زمینه برای تنظیم" را انتخاب کنید. سپس "کادر نام" را در قسمت "نام فیلد" انتخاب کنید ، "true" را در کادر "Value" وارد کنید. "و تغییرات خود را ذخیره کنید.

 

اگر از GTM استفاده نمی کنید ، در مورد ویرایش کد Google Analytics برای ناشناس کردن آدرس های IP با تیم توسعه وب خود صحبت کنید.

 

اطلاعات ناشناس مانند شناسه کاربر و شناسه معاملات هنوز تحت GDPR قابل قبول است ، اما باید از آن محافظت شود. شناسه کاربر و تراکنش باید شناسه پایگاه داده الفبا باشد ، که به متن ساده نوشته نشده باشد.

 

همچنین ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، مراحلی را که گوگل در برخی از ایمیلهایی که ارسال کرده اند ذکر کرده است ، فراموش نکنید. اگر خارج از EEA مستقر هستید و GDPR برای شما صدق می کند ، وارد تنظیمات حساب Google Analytics خود شوید و شرایط به روز شده پردازش را بپذیرید. اگر در EEA مستقر هستید ، قبلاً شرایط به روز شده در شرایط پردازش داده ها درج شده است. اگر GDPR برای شما اعمال می شود ، باید به تنظیمات سازمان خود بروید و اطلاعات تماس خود را برای سازمان خود تهیه کنید.

خط مشی رازداری ، فرم ها و اعلامیه های کوکی

 

اکنون که داده های خود را مرور کرده و تنظیمات خود را در Google Analytics بررسی کرده اید ، باید خط مشی رازداری سایت ، فرم ها و اعلامیه های کوکی خود را به روز کنید. اگر شرکت شما دارای یک بخش حقوقی است ، بهتر است آنها را در این فرآیند درگیر کنید تا مطمئن شوید که کاملاً از آن تبعیت می کنید.

 

تحت GDPR ، سیاست حفظ حریم خصوصی یک سایت باید به وضوح به زبان ساده نوشته شود و به سؤالات اساسی پاسخ دهد مانند اطلاعاتی که جمع آوری می شود ، چرا جمع آوری می شود ، چگونه جمع آوری می شود ، چه کسی آن را جمع آوری می کند ، چگونه استفاده خواهد شد و اگر پاسخ داده می شود با هر کس دیگری به اشتراک گذاشته خواهد شد اگر به احتمال زیاد سایت شما توسط کودکان مورد بازدید قرار می گیرد ، باید این اطلاعات به سادگی نوشته شود تا کودک بتواند آن را درک کند.

 

فرم ها و اعلامیه های کوکی نیز باید اطلاعاتی از این نوع را ارائه دهند. فرم رضایت کوکی با پیامهای کاملاً مبهم و عام مانند "ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا تجربه بهتری به شما بدهیم و با استفاده از این سایت شما با سیاست ما موافقت می کنید" سازگار با GDPR نیست.

GDPR و سایر انواع بازاریابی

 

تأثیر تأثیر تولید ناخالص داخلی بر بازاریابان فقط به نحوه استفاده Google Analytics محدود نخواهد شد. اگر در طی کار خود از برخی از انواع خاص بازاریابی استفاده می کنید ، ممکن است مجبور شوید تغییرات دیگری نیز ایجاد کنید.

معاملات ارجاع

 

اگر با شرکتی کار می کنید که "یک دوست را ارجاع می دهد" - نوع تبلیغاتی را انجام دهید که در آن مشتری باید اطلاعاتی را برای یک دوست برای دریافت تخفیف وارد کند ، GDPR قصد دارد تغییری در شما ایجاد کند. رضایت دادن به جمع آوری داده ها بخش مهمی از GDPR است و در این نوع تبلیغات ، شخص مورد نظر نمی تواند به وضوح با اطلاعات جمع آوری شده رضایت دهد. براساس GDPR ، ادامه این عمل ممکن است ، اما همه چیز به نحوه استفاده از این اطلاعات بستگی دارد. اگر اطلاعات شخص مورد نظر را ذخیره کرده و از آن برای اهداف بازاریابی استفاده کنید ، این یک تخلف از استانداردهای GDPR است. با این حال ، اگر آن اطلاعات را ذخیره نکرده یا آن را پردازش نکردید ، خوب است.

بازاریابی ایمیلی

 

اگر یک بازاریاب ایمیل هستید و در حال حاضر با انجام کارهایی مانند ارسال پیام برای افرادی که به وضوح به لیست شما ورود کرده و لغو اشتراک را برای افراد آسان می کند ، از بهترین استانداردهای صنعت پیروی کرده اید ، خبر خوب این است که شما احتمالاً بسیار خوب هستید شکل. هرچه بازاریابی از طریق ایمیل انجام شود ، GDPR بیشترین تأثیر را روی افرادی که کارهایی را انجام داده اند که از قبل طراحی شده اند ، انجام می دهند ، مانند خرید لیست مخاطبین یا روشن نکردن هنگام ورود به سیستم برای دریافت ایمیل از شما.

 

حتی اگر فکر می کنید راه رفتن خوبی است ، هنوز زمان مناسبی است که مخاطبین خود را بررسی کنید و دوبار بررسی کنید که مخاطبین اروپایی شما واقعاً در لیست شما حضور داشته اند و مشخص شده است که آنها برای چه کسانی ثبت نام کرده اند. اگر هیچ یک از مخاطبین شما کشور خود را ذکر نکرده اند یا شما مطمئن نیستید که چگونه آنها را انتخاب کرده اند ، ممکن است بخواهید آنها را از لیست خود حذف کنید یا آنها را در یک بخش جداگانه قرار دهید تا آنها هیچ پیامی از شما دریافت نکنند تا زمانی که شما می توانید آن را فهمید. حتی اگر اطمینان دارید که مخاطبین اروپایی خود را انتخاب کرده اید ، هیچ گونه ضرری در ارسال نامه الکترونیکی وجود ندارد و از آنها می خواهد تا تأیید کنند که آنها مایل به دریافت پیام از طرف شما هستند.

 

ایجاد یک فرایند انتخاب مضاعف الزامی نیست ، اما این یک ایده خوب است زیرا کمک می کند تا شک و تردید در مورد اینکه آیا شخص موافقت خود را در لیست شما داشته باشد ، از بین ببرد. در حالی که به آن مشغول هستید ، به فرمهایی که افراد برای ثبت نام در لیست شما استفاده می کنند نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که مطابق با استانداردهای GDPR است ، بدون جعبه های از پیش بررسی شده و این واقعیت که آنها با آنها موافق هستند. دریافت ایمیل از شما بسیار واضح است

 

به عنوان مثال ، در اینجا گزینه ثبت نام ایمیل سازگار با GDPR نیست که اخیراً در صفحه پرداخت آن را دیدم. آنها به شما می گویند قصد دارید چه چیزی را برای شما ارسال کنند ، اما این واقعیت این است که این جعبه از پیش بررسی شده در زیر دکمه برجسته تر "مکان سفارش" قرار گرفته است و این امکان را برای افراد فراهم می کند تا ثبت نام ناخواسته از طریق ایمیل هایی که ممکن است واقعاً نخواستند ، بسیار آسان باشد. .

 

از طرف دیگر جیمی چو همچنین این امکان را به شما می دهد تا هنگام خرید اقدام به ثبت نام از طریق ایمیل کنید ، اما از آنجا که جعبه از قبل بررسی نشده است ، خوب است که تحت GDPR بروید.

 

اتوماسیون بازاریابی

 

همانطور که در مورد بازاریابی نامه الکترونیکی استاندارد نیز اتفاق می افتد ، متخصصان اتوماسیون بازاریابی باید اطمینان حاصل کنند که رضایت روشنی از هرکسی دارند که موافقت کرده اند جزئی از لیست های خود باشند. مخاطبین اروپایی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چگونه آنها را انتخاب کرده اند. همچنین روش هایی را انتخاب کنید که مردم می توانند وارد لیست شما شوند تا مطمئن شوید که دقیقاً در چه مواردی ثبت نام می کنند تا مخاطبین موجود شما معتبر باشند. .

 

اگر از اتوماسیون بازاریابی برای برقراری مجدد مشتریانی که مدتی غیرفعال شده اند ، استفاده می کنید ، ممکن است نیاز به مجوز ارتباط مجدد با آنها داشته باشید ، بسته به اینکه چه مدت از زمان آخرین ارتباط با شما گذشته است.

 

برخی از سیستم عامل های اتوماسیون بازاریابی عملکردی دارند که تحت تأثیر GDPR قرار می گیرند. به عنوان مثال ، امتیاز دهی سرب ، اکنون نوعی نمایه سازی محسوب می شود و برای استفاده از اطلاعات خود به این روش ، باید از افراد مجوز بگیرید. ردیابی IP معکوس همچنین نیاز به رضایت دارد.

 

همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که بستر اتوماسیون بازاریابی و سیستم CRM شما به طور خودکار همگام سازی شده اند. اگر شخصی در لیست شما به دلیل وقفه بین این دو ، مشترک نیست و همچنان ایمیل دریافت می کند ، می توانید برای عدم سازگاری GDPR خود دچار مشکل شوید.

محتوای دروازه دار

 

بسیاری از شرکت ها از محتویات دروازه دار ، مانند گزارش های رایگان ، عکس های سفید یا وبینارها ، به عنوان راهی برای تولید سرب استفاده می کنند. نحوه مشاهده آنها ، اطلاعات شخص به عنوان قیمت پذیرش خدمت می کند. اما از آنجا که GDPR ممنوعیت دسترسی به محتوا را ممنوع می کند در صورتی که شخصی رضایت خود را برای جمع آوری اطلاعات خود راضی نکند ، آیا محتوای محصور شده در حال حاضر به طور فایده بی فایده است؟

 

GDPR امکان محتوای دروازه بان را به طور کامل از بین نمی برد ، اما اکنون استانداردهای بالاتری برای جمع آوری اطلاعات کاربر وجود دارد. در اصل ، اگر می خواهید محتوای دروازه ای داشته باشید ، باید بتوانید ثابت کنید که اطلاعاتی که جمع آوری می کنید برای ارائه تحویل لازم برای شما ضروری است. به عنوان مثال ، اگر شما یک وبینار را سازماندهی می کردید ، در جمع آوری آدرس های ایمیل توجیه می شوید زیرا از شرکت کنندگان باید پیوندی برای ورود به سیستم ارسال شود. شما می خواهید زمان سخت تری داشته باشید و ادعا کنید آدرس ایمیل برای چیزی مانند whitepaper لازم است از آنجا که که لزوماً نباید از طریق ایمیل تحویل داده شود. و البته ، مانند هر شکل دیگر در یک سایت ، فرم هایی برای محتوای دردار باید به طور واضح تمام اطلاعات لازم در مورد چگونگی استفاده از اطلاعات جمع آوری شده را بیان کنند.

 

اگر به هر حال از طرف کاربران اروپایی نتیجه زیادی کسب نمی کنید ، ممکن است بخواهید تمام محتوای دروازه بان را از بازدید کنندگان اروپایی مسدود کنید. گزینه دیگر این است که پیش برویم و آن اطلاعات را آزادانه در دسترس بازدید کنندگان اروپا قرار دهیم.

Google AdWords

 

اگر از Google AdWords برای تبلیغ به ساکنان اروپایی استفاده می کنید ، Google قبلاً به ناشران و تبلیغ کنندگان نیاز داشت تا با قرار دادن سلب مسئولیت در صفحه فرود ، سئو و آموزش سئو از کاربران نهایی اجازه بگیرند ، اما GDPR تغییراتی در این الزامات ایجاد می کند. Google اکنون به ناشران نیاز دارد تا رضایت شفافی از افراد برای جمع آوری اطلاعات خود کسب کنند. نه تنها این بدان معناست که شما باید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از اطلاعات شخص کسب کنید ، بلکه باید سوابق رضایت خود را نیز حفظ کنید و به کاربران بگویید که اگر می خواهند این کار را انجام دهند بعداً از این امر امتناع می کنند. اگر شخصی رضایت خود را برای جمع آوری اطلاعات خود ندهد ، Google امکان ارائه تبلیغات غیر شخصی را به آنها می دهد.

در پایان

 

GDPR یک تغییر مهم است و تلاش برای درک کامل این تغییرات بسیار هولناک است. این دور از یک راهنمای جامع نیست ، بنابراین اگر سؤالی درباره چگونگی درخواست GDPR برای مشتری خاصی که با او کار می کنید سؤال کنید ، بهتر است با بخش حقوقی یا تیم حقوقی آنها در تماس باشید. GDPR بیش از سایر صنایع تأثیر خواهد گذاشت ، بنابراین بهتر است از کسی که واقعاً قانون را درک کرده و چگونگی کاربرد آن برای آن تجارت خاص را دریافت کرده است ، استفاده کنید.

  • naser rasouli
  • ۰
  • ۰

ممکن است کسب و کار محلی شما در این فصل تعطیلات نتواند در حجم بازی خود از حمل و نقل راحت آمازون را شکست دهد ، اما تصور نکنید این یک بازی است که حداقل نمی توانید وارد آن شوید!

این افشاگری کوچک ماه گذشته در حالی که من برای خرید یک هدیه تولد برای برادرم ، متعجب شدم. مانند بسیاری از آمریکایی ها ، من در مورد تأثیرات اقتصادی و اجتماعی از قرار دادن راحتی درک شده خود در صدر لیست نگرانی های بزرگتر مانند تضمین شیوه های تجارت عادلانه ، شرایط کار انسانی ، و جوامع پایدار ، احساس افزایش مهارت می کنم.

بنابراین ، وقتی خودم را در حاشیه یک نویسنده در کتابفروشی مستقل محلی پیدا کردم و این کتاب به گونه‌ای رقم خورد که فکر کردم برادرم از آن لذت خواهد برد ، از خودم یک سؤال جدید پرسیدم:

"من نمی دانم که آیا این فروشگاه حمل می شود؟"

هیچ علامتی درمورد چنین خدمتی وجود ندارد ، اما به هر حال از من پرسیدم و خوشحال شدم که متوجه شدم که چنین کاری انجام می دهند. دقایقی بعد ، کارکنان دوستانه نسخه کپی شده ای از حجم را در کاغذ زیبا پیچیدند و بدون پرداخت هزینه اضافی ، کارت را بیرون آوردند. حمل و نقل رایگان نبود ، اما من از احساس نوعی خوشبختی در آرزوی خواهر و برادرم "تولدت مبارک" امسال رفتم.

و این معامله منفرد نه تنها چشمم را به این واقعیت گشود که نیازی نیست که برای خرید هدیه در آمازون یا غول های آنلاین مشابه برای عزیزان از راه دور عادت داشته باشم ، بلکه این مقاله را نیز الهام بخش می کند.

حال بیایید در مورد این موضوع صحبت کنیم ، در حالی که مشاغل محلی شما ، بزرگ یا کوچک ، هنوز وقت دارد تا برای تعطیلات برنامه ریزی کند. بیایید این فرصت را با هم ، با یک مطالعه کوچک ، یک لیست چک و برخی از الهام بخش برای موفقیت فصلی بررسی کنیم.

مردم در تعطیلات بیشترین خرید را دارند و چه کسی حمل و نقل را انجام می دهد؟
طبق آمار Statista ، دسته های موجود در نمودار زیر بیشترین فشار را در طول فصل تعطیلات نشان می دهند. من یک شهر بزرگ در کالیفرنیا را با جمعیتی بالغ بر 60،000 نفر انتخاب کردم و هر کسب و کاری را در این دسته ها تلفن کردم که در رده 10 صفحه نمای محلی Google Finder قرار گرفت. این شامل هر دو زنجیره مارک دار و مشاغل مستقل بود. من از هر تجارت پرسیدم که آیا وارد شده ام و کالاهایی را خریداری کردم که آیا آنها می توانند آنها را به یک دوست ارسال کنند.

دسته بندی

حمل و نقل پیشنهاد می شود

یادداشت

تن پوش

80٪

برخی از کارمندان مطمئن نبودند. فروشگاه های مارک های بزرگتر نمی توانند حمل شوند. برخی تنها اگر عضو برنامه وفاداری آنها باشید ، حمل و نقل را ارائه می دادند. افراد مستقل کوچک به طور مداوم حمل و نقل را ارائه می دادند. مارک های بزرگتر خرید آنلاین را ارتقا دادند.

الکترونیک

10٪

فروشگاه های بزرگتر همه بر روی اینترنت تأکید کردند. معدود فروشگاه های کوچکتر گفتند که می توانند حمل کنند ، اما اعلام کردند که این یک درخواست غیرمعمول است.

بازی ها / اسباب بازی ها / عروسک ها و غیره

25٪

فروشگاه های بزرگ باعث خرید آنلاین می شوند. یکی گفت که آنها برخی از موارد را حمل می کنند اما نه همه. استقلال ها کشتی نگرفتند.

غذا / مشروب فروشی

20٪

USPS حمل و نقل الکل ممنوع است. فروشگاه های مواد غذایی ، لذیذ و شیرینی را مورد بررسی قرار دادم. هیچ یک از فروشگاه های مواد غذایی حمل و نقل نشده و فقط دو فروشگاه شیرینی فروشی انجام داده است.

کتابها

50٪

فقط دو کتابفروشی در این شهر ، هر دو مستقل هستند. یکی با خوشحالی حمل می کند. دیگری هرگز آن را در نظر نگرفته بود.

جواهر سازی

60٪

زنجیرها نیاز به خرید آنلاین دارند. استقلال ها بیشتر برای حمل و نقل باز هستند اما برخی آن را ارائه ندادند.

سلامت و زیبایی

20٪

با چند استثناء ، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی یا خدمات جابجایی یا خدمات حمل و نقل نداشتند یا خرید آنلاین محدود یا کامل داشتند.

راههای پیشگیری از مطالعه
بسیاری از زنجیره ها خرید آنلاین را در مقابل خرید در فروشگاه های خود ترویج می کنند ، این باعث تعجب من نشد ، اما به عنوان فرصتی که روی میز مانده ام به من اعتصاب می کند.
من از تعداد فروشگاه های مستقل پوشاک و جواهرات که با کمال میل برای ارسال خرید هدیه پیشنهاد می کردند ، خوشحال شدم.
من نگران بودم که تعداد زیادی از کارمندان در ابتدا نمی دانند که آیا کارفرمایشان حمل و نقل را ارائه داده است یا خیر ، نشانگر عدم آموزش کافی است.
سرانجام ، این را اضافه کنم که من طی چند سال گذشته حداقل 85٪ از این مشاغل را بطور جسمی بازدید کرده ام و هیچ وقت از طرف هیچ یک از کارمندان درمورد خدمات حمل و نقل آنها به من گفته نشده است ، و یا هیچ علامت فروشی در فروشگاه را ندیده ام که ​​چنین چیزی را تبلیغ کند پیشنهاد.
اقبال فراوان من از این آزمایش این است که ، گرچه همه ما اکنون در این فکر متقاعد شده ایم که مصرف کنندگان عاشق راحتی حمل و نقل هستند ، اما اکثریت اکثریت مشاغل بدنی هنوز در حال کار هستند که گویا این تحقق کاملاً درگیر نشده است ... یا اینکه با اطمینان می توان نادیده گرفت.

به عبارت دیگر ، اگر آمازون برخی از مشتریان شما را گرفته است ، چرا صفحه ای از دفترچه بازی خود نمی گیرید و حمل می کنید؟

ظرافت سنگین حمل و نقل آجر و ملات

62٪ از مصرف کنندگان می گویند دلیل خرید آفلاین این است که می خواهند موارد را مشاهده کنند ، لمس کنند و امتحان کنند. - خرده فروشی

هیچ وقت مانند تعطیلات برای آزمایش یک کمپین جدید وجود ندارد. من با یک کارمند در کتابفروشی نشستم که هدیه برادرم را خریدم و از او سؤالاتی درباره نحوه مدیریت حمل و نقل پرسیدم. از آن مکالمه و تحقیقات دیگری که انجام شدم ، لیست چک زیر را برای اجرای یک پیشنهاد حمل و نقل در مکانهای آجر و ملات شما حذف کردم:

erm تعیین کنید که آیا دسته بندی مشاغل شما دسته ای است که خود را به خرید هدیه تعطیلات وام می دهد یا خیر.

✔ کادر اصلی یا تعطیلات را برای بسته بندی و حمل هدایا آموزش دهید.

✔ پیام رسان قانع کننده پیرامون پیشنهاد حمل و نقل شما ، شاید باعث افزایش غرور در جامعه محلی در مقابل غرور در آمازون شود. آن را به مشتریان نگذارید که بصورت آنلاین از طریق اتومبیل بخرند - به آنها کمک کنید تا بتوانند انتخاب کنند .

store حداقل دو ماه قبل از تعطیلات ، فروشگاه و وب سایت خود را از طریق پیام رسانی بر روی این پیام بپوشانید.

✔ در ماه اکتبر ، یک کمپین درون فروشگاهی را اجرا کنید که در آن صندوق داران خدمات حمل و نقل تعطیلات خود را به طور شفاهی به هر مشتری ارتباط دهند.

✔ پیشنهاد را با اختصاص X٪ از فروش به محبوب ترین علت / سازمان / موسسه محلی شیرین کنید.

service خدمات حمل و نقل خود را از طریق حساب های اجتماعی خود ارتقا دهید.

an تلاش کنید تا در اخبار چاپی و رادیویی محلی به ذکر خدمات حمل و نقل خود بپردازید.

dates تاریخ مشخصی را برای تعیین آخرین خریدها برای رسیدن به مقصد خود در زمان تعطیلات تعیین کنید.

with با USPS ، FedEx یا UPS هماهنگ کنید تا آنها بتوانند روزانه بسته هایی را از مکان شما انتخاب کنند.

the منابع مالی هزینه حمل و نقل خود را تعیین کنید. ممکن است شما نیاز به آزمایش این موضوع را داشته باشید که آیا حمل و نقل رایگان باعث ایجاد سوراخی در جیب شما خواهد شد یا اینکه در تعطیلات رقابت با غول های آنلاین ضروری است یا خیر.

✔ موفقیت این کمپین را برای کشف ROI پیگیری کنید.

همه مشاغل یک مقصد خرید تعطیلات نیستند ، و خرید آنلاین ممکن است به سادگی در برخی دسته ها برای غلبه بر عادت آمازون بیش از حد مسلط شود. اما اگر تعیین کنید که فرصتی در اینجا دارید ، سال 2018 را به عنوان یک سال برای آزمایش حمل و نقل با هدف ساختن اصلاحات در سال جدید تعیین کنید.

ممکن است متوجه شوید که مشتریان شما وقتی می خواهند چیزی را که از طریق نامه ارسال شده ارسال کنند ، قدردانی می کنند. و نه فقط برای هدایا ... مصرف کنندگان در حال حاضر با تمام توان سیگنال می دهند که دوست دارند کالاهایی را که به خودشان حمل می شوند ، داشته باشند!

افزودن lagniappe: چیزی اضافی
طی دو سال گذشته ، اقتصاددانان گزارش داده اند که آمریکایی ها بیشتر از سایر مواد غذایی صرف رستوران می کنند . من ترکیبی از میل به تجربه و راحتی را در آن می بینم ، نه؟ این شوخی شده است که شخصی برای تهیه اشتراک اجتماعی باید از خود غذاهایی اختراع کند که از خودش عکس می گیرد! برای سرمایه گذاری در این تمایل به سهولت و تجربه در کار خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

کارت ها ، کارولها و آداب و رسوم در قسمت "شادی" تعطیلات گره خورده است ، اما چند وقت یک بار مشتریان واقعاً هنگام خرید ، احساس خوشحالی را احساس می کنند؟ درست است ، ممکن است اجرای یک جعبه غلات از فروشگاه به یک رضایت زیبایی شناسی احتیاج نداشته باشد ، اما آیا نباید بتوانیم از تجربیات خریدمان انتظار خاصی داشته باشیم ، به خصوص هنگامی که ما در حال خریدن هدایایی هستیم که به معنای گسترش حسن نیت است؟

 

یادگیری سئو

وقتی مادربزرگم از خرید در Emporium در سان فرانسیسکو خسته شد ، یکی از کارمندان فروش فوق العاده او را به محیط نرم سالن خانم ها هدایت می کند تا پای خسته خود را روی ماساژور اتوماتیک تازه کند. او می تواند ناهار را در انواع رستوران های فروشگاه زیبا با قیمت های متنوع ناهار بخورد. پول غالباً محکم بود ، اما او می توانست خوشبختانه در "زیرزمین معامله" فهرست کند. تعطیلات سواری تعطیلات برای بچه ها وجود داشته است ، و پنجره تعطیلات نمایشگرانی را نشان می دهد که عابران را متوقف می کنند تا جلوی تعجب خود را بکشند. مادربزرگ بزرگ ، مهاجری از ایرلند ، از دریافت چند دلار در کیفش بسیار لذت می برد.

چه بسا که آن روزهای پر زرق و برق پرشور مدتها گذشته باشد و لذت خرید از آنها را بپذیریم ، و این که ما محکوم به انتخاب ناچیز بین خرید آنلاین غیر شخصی یا انبارهای آفلاین غیر شخصی هستیم ... اما فکر نمی کنم اینطور باشد.

Emporium قدیمی بسیار بزرگ بود ، با چندین طبقه و صدها نفر از کارمندان ... اما این یک "فروشگاه بزرگ جعبه" نبود.

هنوز هم وجود دارد که مارک های بزرگتر بتوانند خود را از رقبای ظاهری خود جدا کنند. چه کسی می گوید خرده فروشی باید شبیه زنجیره فست فود یا فروشگاه تلفن همراه باشد ؟


و در مورد مشاغل کوچک و مستقل چیست؟ من امروز نمی توانم غذای توییتر خود را باز کنم بدون اینکه با داستانی جدید و دلگرم کننده درباره ظهور محلی و کارآفرینی محلی روبرو شوم.

زمان خوبی برای احیای اخلاق lagniappe است - عرف لوئیزیانا از دادن خریداران به خریداران کمی چیز اضافی ، چیزی که باعث می شود ارزش آن را داشته باشیم که از یک رایانه سر بزنید و برای تفریح ​​و سرگرمی فصلی به شهر بروید. کوکی اضافی دیروز که باعث ایجاد دهکده نانوایی می شود می تواند فضای دلپذیر امروز باشد ، واقعاً فروشنده متخصص ، صندلی برای نشستن در هنگام خسته شدن ، فنجان رایگان سیب ادویه دار در یک روز زمستان ... یا خدمات بسیار مطلوب حمل و نقل رایگان. آگاهی از این نیاز را به عنوان یک چیز عالی آمازون به شما هدیه کرده است.

در سال 2017 ، خانواده ما تصمیم گرفتند تا آنجا که ممکن است بسیاری از هدایای تعطیلات را از خیابان اصلی برای خانواده و دوستان ما خریداری کنند. ما در واقع از تجربه لذت بردیم. در سال 2018 ، ما قصد داریم ببینیم که شهر ما تا چه اندازه می تواند ما را از نظر حمل و نقل هدایا به عزیزان ببرد که فرصتی برای دیدن آنها نخواهیم داشت. آیا تجارت شما برای تأمین نیازهای تازه ما آماده است؟

ما این لیست را در لیست چک تعطیلات 2018 ما به 19 مورد دیگر اضافه کرده ایم - PDF زیر را بارگیری کنید!

  • naser rasouli
  • ۰
  • ۰

لینک سازی PBN

لینک سازی PBN

بک لینک PBN را میتوانیم یکی از قوی ترین متد های لینک سازی بدانیم اما آیا ضرری برای سایت ندارد؟ آیا میتواند منجر به پنالتی شدن سایت گردد؟ و ده ها سوال دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، بدون شک در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که برای وب سایتتان لینک سازی pbn را استفاده کنید یا خیر ، پس با ما همراه باشید….

لینک سازی PBN برای وب سایت مضر است؟

لینک سازی پی بی ان یا همان لینک سازی چند مرحله ای با اینکه بسیار قدرتمند میباشد ، در عین حال بسیار میتواند بسیار خطرناک نیز باشد. چنانچه لینک سازی را به درستی انجام ندهید و یا اینکه حتی یک بخش از لینک سازی ایراد داشته باشد میتواند منجر به جریمه شدن وب سایت شما گردد. پس سعی کنید برای ساخت PBN از آموزش های اصولی استفاده کنید.  توجه داشته باشید تا به امروز بیش از 250 متد مختلف برای ساخت پی بی ان معرفی شده است اما مشکل اینجا است که بسیاری از این متد ها منسوخ میباشد و یا اینکه برای گوگل بسیار شک برانگیز میباشد ، به همین منظور در انتخاب متد لینک سازی خود بسیار دقت کنید.

لینک سازی چند مرحله ای (PBN) تا چه میزان میتواند در رتبه بندی گوگل تاثیر داشته باشد؟

این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. به نوعی میتوان گفت پیشرفت شما در نتایج جستجو بستگی به نوع PBN شما دارد اگر پی بی ان اجرایی قوی باشد و از نظر گوگل ناشناس میتواند به راحتی در سخت ترین کلمات نیز شما را به رتبه های برتر برساند. در این پست نوعی از لینک سازی PBN را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کرده و رتبه وب سایتتان در گوگل را بهبود ببخشید.

آیا در اجرای PBN میتوانیم از برنامه های رباتیک به جهت لینکسازی استفاده کنیم؟

بله شما میتوانید از برنامه های لینک سازی همانند money robot در راه اندازی یک PBN استفاده کنید. این نرم افزار دارای دو بخش مختلف با نام social bookmark و بخش Blog web2 میباشد که شما میتوانید در کمتر از 1 ساعت حدود 80 عدد لینک برای یک صفحه ایجاد نمایید.

گوگل میتواند متوجه شود ما از لینک سازی PBN استفاده کرده ایم و ما را پنالتی نماید؟

همانطور که گفته شد این بستگی به متد اجرایی شما دارد ، چنانچه از متد های ساده استفاده نمایید متاسفانه گوگل به راحتی متوجه لینک سازی شما خواهد شد و در نتیجه وب سایت شما پنالتی میگردد.

کدام متد از لینک سازی PBN بهترین نوع لینک سازی میباشد و کمترین خطر را دارد؟

در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد.

تکنیک PBN قوی تر است یا تکنیک آسمان خراش؟

این دو تکنیک سئو را میتوانیم از قویترین تکنیک های اجرایی در سئو بدانیم اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به شما بگویم که هر دو تکنیک بسیار قوی هستند اما لینک سازی PBN در وب فارسی قویتر از تکنیک آسمان خراش میباشد و میتواند به راحتی رتبه وب سایت را حتی به 1 برساند. توجه داشته باشید بر عکس اگر شما وب خارج از ایران را مد نظر داشته باشید تکنیک آسمان خراش پاسخگویی بهترین خواهد داشت.

بهترین آموزش ساخت PBN در ایران کدام است؟

با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند. شما میتوانید با مطالعه پکیج آموزش ساخت PBN استاد رسولی بهترین نوع PBN را اجرا کنید.

 

لطفاً نظرات خود را در مورد لینک سازی PBN از طریق کامنت  همین صفحه با ما در میان بگذارید

 

https://seotechnics.ir/blog/backlink-pbn

  • naser rasouli
  • ۰
  • ۰

تکنیک سئو

تکنیک سئو

 

برترین تکنیک های سئو 2019

تکنیک های سئو در تعداد بسیار زیادی موجود هستند اما اینکه کدام یک از آنها تاثیر بیشتری دارند بین سئوکاران اختلاف هست و به همین جهت هر یک به روش خاص خودشان عمل میکنند. در این وب سایت سعی بر این خواهیم داشت تا تمامی این تکنیک های سئو را برای شما عزیزان توضیح دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

 

تکنیک سئو چیست؟

تکنیک SEO در واقع همن راه کارهایی هستند که برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو از آنها استفاده میشود ، در واقع اگر شما روش خاصی برای سئو دارید و این روش پاسخگوی کار شما است در واقع شما یک تکنیک سئو را اجرا میکنید بر روی وب سایت خودتان ، حال این روش ها و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در سطج بسیار گسترده ای وجود دارد به نوعی که شمار آن به راحتی به بیش از هزاران عدد میرسد.

 

تکنیک سئو داخلی

 

سئو داخلی در واقع تمامی مواردی است که شما در داخل وبسایتتان آنها را رعایت میکنید ، به طور مثال شما اگر داخل وب سایتتان محتوا را بر روی یک کلمه کلیدی سئو کنید این یک کار در بهینه سازی داخلی یا همان سئو داخلی میباشد. بسیاری از افراد سئو داخلی را به خوبی میدانند و از این علم در مطالب استفاده مینمایند و این یک تکنیک سئو میباشد. من سعی کردم فاکتورهای سئو داخلی را در زیر برای شما به صورت تمام و کمال به صورت صوتی بیان کنم. توجه داشته باشید این تکنیک اولین چیزی هست که گوگل در هنگام ورود به سایت شما بررسی میکند.

 

 

 

تکنیک سئو خارجی

 

سئو خارجی در واقع تمامی کارهایی است که شما در خارج از وب سایت انجام میدهید. به طور مثال اگر شما لینک وب سایتتان را در یک سایت دیگر یا در یک رپورتاژ قرار دهید بخشی از سئو خارجی را انجام داده اید. همانطور که میدانید در بین تمامی فاکتورهای سئو خارجی معروف ترین و قویترین فاکتور قرار دادن رپورتاژ وب سایتتان در سایت های دیگر میباشد. در زیر تمامی تکنیک های سئو خارجی ذکر شده است که میتوانید به صورت صوتی مطالعه فرمایید.

 

 

 

تکنیک های برتر سئو

  • لینک سازی صحیح و اصولی
  • مطابقت با آلگوریم های جدید
  • مطابقت سایت با رنک برین
  • استفاده از تکنیک هایی همانند آسمان خراش و پی بی ان
  • آپدیت دائم وب سایت (1 بار در سال حداقل)
  • بهتربن کلمات کلیدی را از رقبای خود بردارید
  • ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاری مطالب وب سایتتان در شبکه های اجتماعی
  • ترغیب کاربران برای درج کامنت (نظر) در سایت
  • سعی کنید حدالامکان تا 3 ماه اول از وب سایت های مطرح لینکی دریافت نکنید
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی از روز اول ساخت سایت
  • سعی کنید بر روی وب سایتتان محتوای همیشه سبز داشته باشید.
  • کلمه کلیدی صفحه اول وب سایت شما بایستی نام برندتان باشد.
  • و…

تکنیک هایی که در بالا گفته شد فقط چند نمونه از مواردی است که باید در سایت رعایت گردد ، این در حالی است که ما کتاب آماده کرده ایم که میتواند تمامی فاکتورها و تکنیک های سئو را به شما بیاموزد. این کتاب در 400 مورد تمامی فاکتورهای سئو را به شما آموزش داده است که چنانچه فقط 50 مورد از این 400 فاکتور را نیز انجام دهید میتوانید رتبه مناسبی در صفحه 1 داشته باشید. حال توجه داشته باشید که اگر تمامی فاکتورها را در وب سایتتان رعایت کنید میتوانید پرچم وب سایتتان را در رتبه 1 گوگل بکوبید.

  • naser rasouli