میرزا

میرزا

میرزا

میرزا

  • ۰
  • ۰

طراحی وب در ارومیه
طراحی وب سایت حقیقتا چه مفهومی دارد؟ فکر‌می‌کنید‌ از همگی روند و مهارت‌های حتمی برای پباده سازی یک وب سایت عالی و پر طرفدار باخبر هستید؟

ساخت وب سایت چیست؟ جواب بدین سوال به لحاظ خیلی معمولی میرسد . آری , در حالتی که بخواهید فقط نگاهی زود گذر در معنای طراحی وب داشته باشید , جواب دادن به‌این سوال مضاعف وقت شمارا نمی‌گیرد . ساخت وب سایت در معنای پباده سازی و تولید یک وبسایت یا این که با صرفه سازی یک وب سایت کهن است .

در شرایطی‌که این جواب کلیه آن چیزی نیست که به دنبالش بودید , این مقاله لیداوب برای شما مندرج شده‌است . درپی به شما می گوییم که ساخت سایت به چه دردی میخورد , طراح وبسایت چه کسی است و برای ساخت سایت به چه دانشی نیاز دارید . ولی پیش از هر چیز خوبتر است بدانیم به هیچ عنوان طراحی وب از کجا استارت شد و چه تاریخچه‌ای دارد؟

تاریخچه | مفهوم | وظیفه‌های | ابزار | گونه های | شغل ها دارای ربط | انگیزه | فراگیری
تاریخچه ساخت وب سایت ; به دنیاآمدن اولی وبسایت

پباده سازی وبوب سایت‌های متعددی در سراسر دنیا وجود دارا‌هستند , البته هیچ کدام از آنان ۲۶ سال عمر ندارند . او‌لین وبسایت جهان که به پروژه World Wide Web یا این که به عبارتی W3 وابستگی داشت , در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ چشم به جهان گشود . این وبسایت که بوسیله «تیم برنرز لی» پیشرفته بود , هنوز نیز با نشانی http : //info . cern . ch/hypertext/WWW/TheProject . html . در دست جای دارد .

همان طور که با مراجعه به نشانی او‌لین تارنما عالم قابل تماشا است , این وبسایت و دیگر اینترنت سایت‌های اول که به پیروی از همین وبسایت بوجود آمدند , پباده سازی خاصی نداشتند و در آنان از المان‌هایی نظیر تصویر , ترکیب‌های رنگ یا این که فولدر صوتی به کارگیری نشده بود . رفته رفته و با معرفی مرورگرهای متعدد به وسیله Netscape و Microsoft که بازیگران دارای اهمیت دوران نزاع مرورگرها در‌این سال ها بودند , با استعمال از عواملی مانند جاوا اسکریپت و HTML , راه و روش پباده سازی گرافیکی و صورت و شمایل دادن به صفحه های اینترنت هموارتر شد . به لحاظ میرسد مایکروسافت تاثیر فراوان متعددی روی این حادثه نهاده باشد . در سال ۲۰۰۰ و با ارائه اولی ورژن Internet Explorer برای سیستم‌های مک که از HTML 4 . 1 و CSS 1 به صورت بدون نقص پشتیبانی می‌کردند , انقلاب عظیمی در مرورگرها و ساخت وب سایت پدید آمد . جذاب است بدانید که‌این مرورگر , اولی مرورگری بود که به صورت بی نقص از فرمت تصاویر PNG پشتیبانی می کرد .
ساخت وب سایت چیست؟

طراحی سایت در آذربایجان غربی ارومیه
ساخت سایت چه می‌باشد

طراحی وب , طراحی وب یا این که به عبارتی Web Design , دقیقا به معنای همت برای ساخت یک مقر اینترنتی برای ارائه سرویس ها , فروش متاع یا این که آگهی است . طراحی سایت یک فرآیند است که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت , ایجاد محتوا , پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول سئوی وب سایت تشکیل‌شده شده‌است . در واقع در شرایطی‌که شما می خواهید یک تارنما قادر ساخت نمایید که بتوانید با به کار گیری از آن سرویس ها , مال یا این که هر چیز دیگری را به کاغذ نخستین گوگل بیاورید , بایستی تمام اصول فنی و ظاهری پباده سازی یک سایت را رعایت فرمائید .
وظیفه‌های طراح وب سایت چیست؟

یک طراح وبسایت با دقت به این که در چه پروسه‌ای از طراحی سایت سرگرم است , وظیفه‌های متمایز دارااست . به صورت کلی در پباده سازی و راه‌اندازی یک وب سایت , به دو گروه یا این که شخص برای پباده سازی Back - end یا این که به عبارتی بخش کدها و Front - end نیاز داریم .

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • naser rasouli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی