میرزا

میرزا

میرزا

میرزا

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی پدر و مادر
بر اساس قانون مدنی هر کدام از والدین (پدر و مادر) که کودک تحت حضانت و سرپرستی او نیست، حق ملاقات کودک خود را دارد. تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزئیات مربوط به آن، در صورت اختلاف بین والدین با دادگاه می‌باشد. با توجه به این ماده، هر یک از والدین این حق را دارند که در فواصل معین با کودک خود ملاقات کنند و حتی فساد اخلاقی مادر یا پدر هم باعث نمی‌شود از ملاقات او با فرزندش جلوگیری شود، بلکه تدارکات لازم برای ملاقات در محیط مناسب و با حضور اشخاص مورد اعتماد مهیا خواهد شد.
اگر پدر یا مادر به دفعات و چندین بار مانع ملاقات مادر با فرزندان شود، مادر می‌تواند موضوع سلب (گرفتن) صلاحیت پدر برای نگهداری از فرزندان را در دادگاه مطرح نماید.
توافق در ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی
در صورتی که میان پدر و مادر درباره مدت ملاقات و نحوه آن توافق شده باشد، بر اساس همان توافق عمل می‌شود. اما در صورت نداشتن توافق، دادگاه در حکم خود مدت ملاقات و نحوه آن را برای کسی که حق حضانت فرزند را ندارد، تعیین می‌نماید.
معمولاً دادگاه‌ها یک روز یا دو روز از آخر هفته را برای ملاقات با فرزند اختصاص می‌دهند و گفته می‌شود ملاقات بیش از این با شخصی که حضانت و سرپرستی را به عهده ندارد، موجب اختلال در حضانت و دوگانگی در تربیت کودک می‌شود.


وکیل طلاق


سلب (گرفتن) کلی حق ملاقات فرزند
سلب کلی حق ملاقات از پدر یا مادری که حضانت به عهده او نیست برخلاف قانون مدنی است و دادگاه نمی‌تواند به آن حکم بدهد.
با این حال اگر ملاقات با پدر یا مادری که حضانت به عهده او نیست واقعاً برای مصلحت کودک مضر باشد، دادگاه می‌تواند زمان‌های ملاقات را طولانی‌تر کند، مثلاً به جای هفته‌ای یک بار، ماهی یک بار یا هر شش ماه یک بار تعیین کند یا ملاقات با حضور اشخاص ثالث (سوم) باشد.
تنها با حکم دادگاه می‌توان مانع از ملاقات پدر یا مادری که حضانت بر عهده‌ی او نیست شد. البته زمانی که ملاقات خطر جانی برای فرزند داشته باشد و پدر یا مادر حالت خطرناک روانی داشته باشند، برای جلوگیری از صدمه به فرزند، می‌توان با حکم دادگاه مانع از دیدار یکی از والدین (پدر و مادر) که دچار چنین مشکلی هستند، شد.

  • naser rasouli
  • ۰
  • ۰

طراحی وب در ارومیه
طراحی وب سایت حقیقتا چه مفهومی دارد؟ فکر‌می‌کنید‌ از همگی روند و مهارت‌های حتمی برای پباده سازی یک وب سایت عالی و پر طرفدار باخبر هستید؟

ساخت وب سایت چیست؟ جواب بدین سوال به لحاظ خیلی معمولی میرسد . آری , در حالتی که بخواهید فقط نگاهی زود گذر در معنای طراحی وب داشته باشید , جواب دادن به‌این سوال مضاعف وقت شمارا نمی‌گیرد . ساخت وب سایت در معنای پباده سازی و تولید یک وبسایت یا این که با صرفه سازی یک وب سایت کهن است .

در شرایطی‌که این جواب کلیه آن چیزی نیست که به دنبالش بودید , این مقاله لیداوب برای شما مندرج شده‌است . درپی به شما می گوییم که ساخت سایت به چه دردی میخورد , طراح وبسایت چه کسی است و برای ساخت سایت به چه دانشی نیاز دارید . ولی پیش از هر چیز خوبتر است بدانیم به هیچ عنوان طراحی وب از کجا استارت شد و چه تاریخچه‌ای دارد؟

تاریخچه | مفهوم | وظیفه‌های | ابزار | گونه های | شغل ها دارای ربط | انگیزه | فراگیری
تاریخچه ساخت وب سایت ; به دنیاآمدن اولی وبسایت

پباده سازی وبوب سایت‌های متعددی در سراسر دنیا وجود دارا‌هستند , البته هیچ کدام از آنان ۲۶ سال عمر ندارند . او‌لین وبسایت جهان که به پروژه World Wide Web یا این که به عبارتی W3 وابستگی داشت , در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ چشم به جهان گشود . این وبسایت که بوسیله «تیم برنرز لی» پیشرفته بود , هنوز نیز با نشانی http : //info . cern . ch/hypertext/WWW/TheProject . html . در دست جای دارد .

همان طور که با مراجعه به نشانی او‌لین تارنما عالم قابل تماشا است , این وبسایت و دیگر اینترنت سایت‌های اول که به پیروی از همین وبسایت بوجود آمدند , پباده سازی خاصی نداشتند و در آنان از المان‌هایی نظیر تصویر , ترکیب‌های رنگ یا این که فولدر صوتی به کارگیری نشده بود . رفته رفته و با معرفی مرورگرهای متعدد به وسیله Netscape و Microsoft که بازیگران دارای اهمیت دوران نزاع مرورگرها در‌این سال ها بودند , با استعمال از عواملی مانند جاوا اسکریپت و HTML , راه و روش پباده سازی گرافیکی و صورت و شمایل دادن به صفحه های اینترنت هموارتر شد . به لحاظ میرسد مایکروسافت تاثیر فراوان متعددی روی این حادثه نهاده باشد . در سال ۲۰۰۰ و با ارائه اولی ورژن Internet Explorer برای سیستم‌های مک که از HTML 4 . 1 و CSS 1 به صورت بدون نقص پشتیبانی می‌کردند , انقلاب عظیمی در مرورگرها و ساخت وب سایت پدید آمد . جذاب است بدانید که‌این مرورگر , اولی مرورگری بود که به صورت بی نقص از فرمت تصاویر PNG پشتیبانی می کرد .
ساخت وب سایت چیست؟

طراحی سایت در آذربایجان غربی ارومیه
ساخت سایت چه می‌باشد

طراحی وب , طراحی وب یا این که به عبارتی Web Design , دقیقا به معنای همت برای ساخت یک مقر اینترنتی برای ارائه سرویس ها , فروش متاع یا این که آگهی است . طراحی سایت یک فرآیند است که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت , ایجاد محتوا , پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول سئوی وب سایت تشکیل‌شده شده‌است . در واقع در شرایطی‌که شما می خواهید یک تارنما قادر ساخت نمایید که بتوانید با به کار گیری از آن سرویس ها , مال یا این که هر چیز دیگری را به کاغذ نخستین گوگل بیاورید , بایستی تمام اصول فنی و ظاهری پباده سازی یک سایت را رعایت فرمائید .
وظیفه‌های طراح وب سایت چیست؟

یک طراح وبسایت با دقت به این که در چه پروسه‌ای از طراحی سایت سرگرم است , وظیفه‌های متمایز دارااست . به صورت کلی در پباده سازی و راه‌اندازی یک وب سایت , به دو گروه یا این که شخص برای پباده سازی Back - end یا این که به عبارتی بخش کدها و Front - end نیاز داریم .

  • naser rasouli
  • ۰
  • ۰

ساخت وب سایت در ارومیه
طراحی وبسایت در ارومیه

گروه بهینه سازی وب سایت هاب ساخت وب سایت را هم در شهر ارومیه انجام میدهند , سایت های پباده سازی شده به وسیله این مجموعه را می توانید در انتهای مقاله بازدید فرمایید…

ساخت وب سایت در ارومیه همانگونه که گفته شد به وسیله گروه مهندسی بهینه سازی وب سایت هاب انجام قبول میکند و شما می‌توانید با مراجعه به سئو سایت هاب توصیه پباده سازی سایتتان را بدهید . احتمالا برای شما نیز دیدنی باشد که بدانید سئو وب سایت هاب با چه استانداردهایی وب سایت ها را پباده سازی می نماید .

طراحی وب در ارومیه به وسیله سئوی وب سایت هاب به صورت کاملاً با صرفه شده و اما سئوی سایت بیسیک صورت قبول می کند یعنی سایتی که پباده سازی میشود به صورت پیش فرض 70 % سئو وب سایت در آن رعایت شده‌است . یعنی چنانچه مجموعه سئو سایت هاب برای شما یک وبسایت پباده سازی کند می‌توانید به صورت پیشفرض با رعایت اندکی از المان های سئو سایت می توانید درجه خوب در لغات مهم به دست آورید . تارنما های پباده سازی شده به وسیله تاءمل سبز مجهز به نهایی آپ دیت های روز در مرحله اینترنت می‌باشند و تمامی برای راحتی شما دوستان خوب داری سیستم برگه ساز منحصربه‌فرد می باشند که می توانید سوای نیاز به برنامه نویسی المان های زیبایی را در سایتتان اخلاق و رفتار نمائید .

پس از این‌که ساخت سایت به اتمام رسید سئو سایت هاب همانند دیگر طراحان وبسایت را تحویل شما نخواهد بخشید , بلکه ابتدا همه تجهیزات وبسایت را به شما توضیح خواهد بخشید و طریق کارکرد با آن را هم فراگیری خواهد بخشید بعد از آن وب سایت کاملا تحویل شما داده میشود . از لحاظ بهینه سازی وب سایت هاب زمانیکه شما با دوراندیشی بدون نقص به جهت مدیر تارنما خویش بروید برای بلند مقطع خوب تر فعالیت خواهید کرد و این تنها با یادگرفتن هایی میسر خواهد شد که در انتهای پباده سازی سایتتان در زمان یادگرفتن ها به شما گفته میشود .

کادو
کادو مجانی همراه با ساخت سایت

در واقع بهینه سازی وب سایت هاب یک یادگرفتن مدیر تارنما به نحو احسن را به صورت بدون‌پول در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در مدیر سایتتان پیروز باشید , ولی این صرفا در قوانینی است که وبسایت بوسیله بهینه سازی وب سایت هاب پباده سازی شده باشد .
بها طراحی وب سایت در ارومیه

بها ساخت سایت به نسبت کارهایی که بر روی انجام یافته شده‌است و استاندارد بودن قالب , کد ها و اما رعایت اصول بهینه سازی وب سایت که بر روی آن انجام یافته شده‌است تقریب زده خواهد شد . متاسفانه از آنجایی که بخش اعظمی از طراحان وبسایت در ارومیه از این زمان به کارگیری کرده و قالب های فراهم را برای طراحی وب سایت استعمال میکنند , ضربه این کار را صاحبان وبسایت ها میخورند . یعنی وقتی که یک تارنما برای شما پباده سازی شده‌است که تنها از روی یک قالب انگلیسی ترجمه شده‌است بدون شک به درد شما نخواهد خورد و کلی تجهیزات مازاد داراست که تنها موجب سنگین وزن شدن وبسایت میشود .
دقیقاً تفاوت سئو وب سایت هاب با دیگر طراحان تارنما در‌این است که ما تنها هرآنچه شما نیاز دارید را برای شما به نحو احسن فراهم خوا هیم کرد , که در این صورت وب سایت شما کاملاً باصرفه و همراه با سئو وب سایت پیشفرض می باشد .

  • naser rasouli
  • ۰
  • ۰

آجیل خوری فیروزه کوبی پارسیان اصفهان

هنری است که با خلق لایه ایی از خرده سنگهای فیروزه بر سطح بدنه های فلزی اشیاء وزیورآلات بسیار با ارزشی  را ساخته پرداخته می نماید .فیروزه کوبی در ایران به گونه ایی که امروزه کار می شود جزء هنر های معاصر 100 سال اخیر است اما مانند دیگر هنر های موجود دارای پیشینه کهن می باشد چرا که تکنیک کنارهم قرارادادن خرده سنگها  و موزائیک های رنگی نه تنها در ایران بلکه در جهان قدمتی دیرینه دارد و این نبوغ هنرمند است که با جایگزینی عناصر کاربردی خود می تواند طرحی نو را ایجاد نماید. قیمت فروش عمده آجیل خوری فیروزه کوبی پارسیان اصفهان

فیروزه کوبی به طور کلی از تزیین سطح  فلزاتی چون  طلا و نقره و ساخت زیور آلات به سطح  ظروف  مسی،برنجی و … آورده شده است و در حال حاضر  تنها در اصفهان انجام می گیرد زیر ساخت توسط متخصص این کار متناسب با چگونگی طرح اندازی فیروزه ساخته می گردد به گونه ایی که اطراف قسمت که فیروزه در آن چسبانده  می شود دوتا سه میلی متر برجسته است خرده سنگ های فیروزه پس از خریداری  از معادن فیروزه  مشهد،دامغان و نیشابور بنابر نوع استفاده دانه بندی  شده است و ضایعات آن جدا می گردد.

از این مرحله به بعد دانه های یکنواخت فیروزه به گونه ایی که ذکر خواهد شد بر سطح بدنه کناریکدیگر چیده می شودطوری که کمترین فاصله بین دانه ها وجود داشته باشد بدین منظور بدنه فلزی به وسیله مشعل تا دمای ْ30 گرم شده و همزمان روی آن  پودر لاک روی آن  پاشیده می شود  پودر به سرغت  ذوب شده و سطح کار را می پوشاند در ادامه مجددا بدنه گرم شده و قسمت به قسمت سنگهای فیروزه کنار هم روی لاک ذوب شده چیده می شوددر   مرحله بعد روی قسمت فیروزه کوب لایه ای  از پودر لاک پاشیده  شده و گرما داده می شود تا خلل و فرج  سطح کار پر شود.در نهایت طی  دومرحله پرداخت کاری  بدنه فلزی و پرداخت کاری قسمت  فیروزه کوب اضافه های سنگها ز دوده می شود.

 قسمت فیروزه کوبی شده به وسیله روغن زیتون و یا روغن کنجد پولیش می گردد تا این قسمتها نیز مانند بدنه شفاف و درخشان گردد.یکنواختی سنگهای فیروزه دیده نشود از جمله نکاتی است که از لحاظ فنی قابل توجه می باشد.رنگ آبی آسمانی فیروزه ، نداشتن ته رنگ سبز و رنگ پریدگی از دیگر مواردی است که برارزش هنری اثر فیروزه کوب می افزاید.آجیل خوری فیروزه کوبی پارسیان اصفهان قیمت فروش عمده فروشگاه صنایع دستی پارسیان اصفهان


خرید رپورتاژ

  • naser rasouli