میرزا

میرزا

میرزا

میرزا

  • ۰
  • ۰

ممکن است کسب و کار محلی شما در این فصل تعطیلات نتواند در حجم بازی خود از حمل و نقل راحت آمازون را شکست دهد ، اما تصور نکنید این یک بازی است که حداقل نمی توانید وارد آن شوید!

این افشاگری کوچک ماه گذشته در حالی که من برای خرید یک هدیه تولد برای برادرم ، متعجب شدم. مانند بسیاری از آمریکایی ها ، من در مورد تأثیرات اقتصادی و اجتماعی از قرار دادن راحتی درک شده خود در صدر لیست نگرانی های بزرگتر مانند تضمین شیوه های تجارت عادلانه ، شرایط کار انسانی ، و جوامع پایدار ، احساس افزایش مهارت می کنم.

بنابراین ، وقتی خودم را در حاشیه یک نویسنده در کتابفروشی مستقل محلی پیدا کردم و این کتاب به گونه‌ای رقم خورد که فکر کردم برادرم از آن لذت خواهد برد ، از خودم یک سؤال جدید پرسیدم:

"من نمی دانم که آیا این فروشگاه حمل می شود؟"

هیچ علامتی درمورد چنین خدمتی وجود ندارد ، اما به هر حال از من پرسیدم و خوشحال شدم که متوجه شدم که چنین کاری انجام می دهند. دقایقی بعد ، کارکنان دوستانه نسخه کپی شده ای از حجم را در کاغذ زیبا پیچیدند و بدون پرداخت هزینه اضافی ، کارت را بیرون آوردند. حمل و نقل رایگان نبود ، اما من از احساس نوعی خوشبختی در آرزوی خواهر و برادرم "تولدت مبارک" امسال رفتم.

و این معامله منفرد نه تنها چشمم را به این واقعیت گشود که نیازی نیست که برای خرید هدیه در آمازون یا غول های آنلاین مشابه برای عزیزان از راه دور عادت داشته باشم ، بلکه این مقاله را نیز الهام بخش می کند.

حال بیایید در مورد این موضوع صحبت کنیم ، در حالی که مشاغل محلی شما ، بزرگ یا کوچک ، هنوز وقت دارد تا برای تعطیلات برنامه ریزی کند. بیایید این فرصت را با هم ، با یک مطالعه کوچک ، یک لیست چک و برخی از الهام بخش برای موفقیت فصلی بررسی کنیم.

مردم در تعطیلات بیشترین خرید را دارند و چه کسی حمل و نقل را انجام می دهد؟
طبق آمار Statista ، دسته های موجود در نمودار زیر بیشترین فشار را در طول فصل تعطیلات نشان می دهند. من یک شهر بزرگ در کالیفرنیا را با جمعیتی بالغ بر 60،000 نفر انتخاب کردم و هر کسب و کاری را در این دسته ها تلفن کردم که در رده 10 صفحه نمای محلی Google Finder قرار گرفت. این شامل هر دو زنجیره مارک دار و مشاغل مستقل بود. من از هر تجارت پرسیدم که آیا وارد شده ام و کالاهایی را خریداری کردم که آیا آنها می توانند آنها را به یک دوست ارسال کنند.

دسته بندی

حمل و نقل پیشنهاد می شود

یادداشت

تن پوش

80٪

برخی از کارمندان مطمئن نبودند. فروشگاه های مارک های بزرگتر نمی توانند حمل شوند. برخی تنها اگر عضو برنامه وفاداری آنها باشید ، حمل و نقل را ارائه می دادند. افراد مستقل کوچک به طور مداوم حمل و نقل را ارائه می دادند. مارک های بزرگتر خرید آنلاین را ارتقا دادند.

الکترونیک

10٪

فروشگاه های بزرگتر همه بر روی اینترنت تأکید کردند. معدود فروشگاه های کوچکتر گفتند که می توانند حمل کنند ، اما اعلام کردند که این یک درخواست غیرمعمول است.

بازی ها / اسباب بازی ها / عروسک ها و غیره

25٪

فروشگاه های بزرگ باعث خرید آنلاین می شوند. یکی گفت که آنها برخی از موارد را حمل می کنند اما نه همه. استقلال ها کشتی نگرفتند.

غذا / مشروب فروشی

20٪

USPS حمل و نقل الکل ممنوع است. فروشگاه های مواد غذایی ، لذیذ و شیرینی را مورد بررسی قرار دادم. هیچ یک از فروشگاه های مواد غذایی حمل و نقل نشده و فقط دو فروشگاه شیرینی فروشی انجام داده است.

کتابها

50٪

فقط دو کتابفروشی در این شهر ، هر دو مستقل هستند. یکی با خوشحالی حمل می کند. دیگری هرگز آن را در نظر نگرفته بود.

جواهر سازی

60٪

زنجیرها نیاز به خرید آنلاین دارند. استقلال ها بیشتر برای حمل و نقل باز هستند اما برخی آن را ارائه ندادند.

سلامت و زیبایی

20٪

با چند استثناء ، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی یا خدمات جابجایی یا خدمات حمل و نقل نداشتند یا خرید آنلاین محدود یا کامل داشتند.

راههای پیشگیری از مطالعه
بسیاری از زنجیره ها خرید آنلاین را در مقابل خرید در فروشگاه های خود ترویج می کنند ، این باعث تعجب من نشد ، اما به عنوان فرصتی که روی میز مانده ام به من اعتصاب می کند.
من از تعداد فروشگاه های مستقل پوشاک و جواهرات که با کمال میل برای ارسال خرید هدیه پیشنهاد می کردند ، خوشحال شدم.
من نگران بودم که تعداد زیادی از کارمندان در ابتدا نمی دانند که آیا کارفرمایشان حمل و نقل را ارائه داده است یا خیر ، نشانگر عدم آموزش کافی است.
سرانجام ، این را اضافه کنم که من طی چند سال گذشته حداقل 85٪ از این مشاغل را بطور جسمی بازدید کرده ام و هیچ وقت از طرف هیچ یک از کارمندان درمورد خدمات حمل و نقل آنها به من گفته نشده است ، و یا هیچ علامت فروشی در فروشگاه را ندیده ام که ​​چنین چیزی را تبلیغ کند پیشنهاد.
اقبال فراوان من از این آزمایش این است که ، گرچه همه ما اکنون در این فکر متقاعد شده ایم که مصرف کنندگان عاشق راحتی حمل و نقل هستند ، اما اکثریت اکثریت مشاغل بدنی هنوز در حال کار هستند که گویا این تحقق کاملاً درگیر نشده است ... یا اینکه با اطمینان می توان نادیده گرفت.

به عبارت دیگر ، اگر آمازون برخی از مشتریان شما را گرفته است ، چرا صفحه ای از دفترچه بازی خود نمی گیرید و حمل می کنید؟

ظرافت سنگین حمل و نقل آجر و ملات

62٪ از مصرف کنندگان می گویند دلیل خرید آفلاین این است که می خواهند موارد را مشاهده کنند ، لمس کنند و امتحان کنند. - خرده فروشی

هیچ وقت مانند تعطیلات برای آزمایش یک کمپین جدید وجود ندارد. من با یک کارمند در کتابفروشی نشستم که هدیه برادرم را خریدم و از او سؤالاتی درباره نحوه مدیریت حمل و نقل پرسیدم. از آن مکالمه و تحقیقات دیگری که انجام شدم ، لیست چک زیر را برای اجرای یک پیشنهاد حمل و نقل در مکانهای آجر و ملات شما حذف کردم:

erm تعیین کنید که آیا دسته بندی مشاغل شما دسته ای است که خود را به خرید هدیه تعطیلات وام می دهد یا خیر.

✔ کادر اصلی یا تعطیلات را برای بسته بندی و حمل هدایا آموزش دهید.

✔ پیام رسان قانع کننده پیرامون پیشنهاد حمل و نقل شما ، شاید باعث افزایش غرور در جامعه محلی در مقابل غرور در آمازون شود. آن را به مشتریان نگذارید که بصورت آنلاین از طریق اتومبیل بخرند - به آنها کمک کنید تا بتوانند انتخاب کنند .

store حداقل دو ماه قبل از تعطیلات ، فروشگاه و وب سایت خود را از طریق پیام رسانی بر روی این پیام بپوشانید.

✔ در ماه اکتبر ، یک کمپین درون فروشگاهی را اجرا کنید که در آن صندوق داران خدمات حمل و نقل تعطیلات خود را به طور شفاهی به هر مشتری ارتباط دهند.

✔ پیشنهاد را با اختصاص X٪ از فروش به محبوب ترین علت / سازمان / موسسه محلی شیرین کنید.

service خدمات حمل و نقل خود را از طریق حساب های اجتماعی خود ارتقا دهید.

an تلاش کنید تا در اخبار چاپی و رادیویی محلی به ذکر خدمات حمل و نقل خود بپردازید.

dates تاریخ مشخصی را برای تعیین آخرین خریدها برای رسیدن به مقصد خود در زمان تعطیلات تعیین کنید.

with با USPS ، FedEx یا UPS هماهنگ کنید تا آنها بتوانند روزانه بسته هایی را از مکان شما انتخاب کنند.

the منابع مالی هزینه حمل و نقل خود را تعیین کنید. ممکن است شما نیاز به آزمایش این موضوع را داشته باشید که آیا حمل و نقل رایگان باعث ایجاد سوراخی در جیب شما خواهد شد یا اینکه در تعطیلات رقابت با غول های آنلاین ضروری است یا خیر.

✔ موفقیت این کمپین را برای کشف ROI پیگیری کنید.

همه مشاغل یک مقصد خرید تعطیلات نیستند ، و خرید آنلاین ممکن است به سادگی در برخی دسته ها برای غلبه بر عادت آمازون بیش از حد مسلط شود. اما اگر تعیین کنید که فرصتی در اینجا دارید ، سال 2018 را به عنوان یک سال برای آزمایش حمل و نقل با هدف ساختن اصلاحات در سال جدید تعیین کنید.

ممکن است متوجه شوید که مشتریان شما وقتی می خواهند چیزی را که از طریق نامه ارسال شده ارسال کنند ، قدردانی می کنند. و نه فقط برای هدایا ... مصرف کنندگان در حال حاضر با تمام توان سیگنال می دهند که دوست دارند کالاهایی را که به خودشان حمل می شوند ، داشته باشند!

افزودن lagniappe: چیزی اضافی
طی دو سال گذشته ، اقتصاددانان گزارش داده اند که آمریکایی ها بیشتر از سایر مواد غذایی صرف رستوران می کنند . من ترکیبی از میل به تجربه و راحتی را در آن می بینم ، نه؟ این شوخی شده است که شخصی برای تهیه اشتراک اجتماعی باید از خود غذاهایی اختراع کند که از خودش عکس می گیرد! برای سرمایه گذاری در این تمایل به سهولت و تجربه در کار خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

کارت ها ، کارولها و آداب و رسوم در قسمت "شادی" تعطیلات گره خورده است ، اما چند وقت یک بار مشتریان واقعاً هنگام خرید ، احساس خوشحالی را احساس می کنند؟ درست است ، ممکن است اجرای یک جعبه غلات از فروشگاه به یک رضایت زیبایی شناسی احتیاج نداشته باشد ، اما آیا نباید بتوانیم از تجربیات خریدمان انتظار خاصی داشته باشیم ، به خصوص هنگامی که ما در حال خریدن هدایایی هستیم که به معنای گسترش حسن نیت است؟

 

یادگیری سئو

وقتی مادربزرگم از خرید در Emporium در سان فرانسیسکو خسته شد ، یکی از کارمندان فروش فوق العاده او را به محیط نرم سالن خانم ها هدایت می کند تا پای خسته خود را روی ماساژور اتوماتیک تازه کند. او می تواند ناهار را در انواع رستوران های فروشگاه زیبا با قیمت های متنوع ناهار بخورد. پول غالباً محکم بود ، اما او می توانست خوشبختانه در "زیرزمین معامله" فهرست کند. تعطیلات سواری تعطیلات برای بچه ها وجود داشته است ، و پنجره تعطیلات نمایشگرانی را نشان می دهد که عابران را متوقف می کنند تا جلوی تعجب خود را بکشند. مادربزرگ بزرگ ، مهاجری از ایرلند ، از دریافت چند دلار در کیفش بسیار لذت می برد.

چه بسا که آن روزهای پر زرق و برق پرشور مدتها گذشته باشد و لذت خرید از آنها را بپذیریم ، و این که ما محکوم به انتخاب ناچیز بین خرید آنلاین غیر شخصی یا انبارهای آفلاین غیر شخصی هستیم ... اما فکر نمی کنم اینطور باشد.

Emporium قدیمی بسیار بزرگ بود ، با چندین طبقه و صدها نفر از کارمندان ... اما این یک "فروشگاه بزرگ جعبه" نبود.

هنوز هم وجود دارد که مارک های بزرگتر بتوانند خود را از رقبای ظاهری خود جدا کنند. چه کسی می گوید خرده فروشی باید شبیه زنجیره فست فود یا فروشگاه تلفن همراه باشد ؟


و در مورد مشاغل کوچک و مستقل چیست؟ من امروز نمی توانم غذای توییتر خود را باز کنم بدون اینکه با داستانی جدید و دلگرم کننده درباره ظهور محلی و کارآفرینی محلی روبرو شوم.

زمان خوبی برای احیای اخلاق lagniappe است - عرف لوئیزیانا از دادن خریداران به خریداران کمی چیز اضافی ، چیزی که باعث می شود ارزش آن را داشته باشیم که از یک رایانه سر بزنید و برای تفریح ​​و سرگرمی فصلی به شهر بروید. کوکی اضافی دیروز که باعث ایجاد دهکده نانوایی می شود می تواند فضای دلپذیر امروز باشد ، واقعاً فروشنده متخصص ، صندلی برای نشستن در هنگام خسته شدن ، فنجان رایگان سیب ادویه دار در یک روز زمستان ... یا خدمات بسیار مطلوب حمل و نقل رایگان. آگاهی از این نیاز را به عنوان یک چیز عالی آمازون به شما هدیه کرده است.

در سال 2017 ، خانواده ما تصمیم گرفتند تا آنجا که ممکن است بسیاری از هدایای تعطیلات را از خیابان اصلی برای خانواده و دوستان ما خریداری کنند. ما در واقع از تجربه لذت بردیم. در سال 2018 ، ما قصد داریم ببینیم که شهر ما تا چه اندازه می تواند ما را از نظر حمل و نقل هدایا به عزیزان ببرد که فرصتی برای دیدن آنها نخواهیم داشت. آیا تجارت شما برای تأمین نیازهای تازه ما آماده است؟

ما این لیست را در لیست چک تعطیلات 2018 ما به 19 مورد دیگر اضافه کرده ایم - PDF زیر را بارگیری کنید!

  • ۹۸/۰۷/۱۹
  • naser rasouli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی