میرزا

میرزا

میرزا

میرزا

  • ۰
  • ۰

لینک سازی PBN

لینک سازی PBN

بک لینک PBN را میتوانیم یکی از قوی ترین متد های لینک سازی بدانیم اما آیا ضرری برای سایت ندارد؟ آیا میتواند منجر به پنالتی شدن سایت گردد؟ و ده ها سوال دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، بدون شک در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که برای وب سایتتان لینک سازی pbn را استفاده کنید یا خیر ، پس با ما همراه باشید….

لینک سازی PBN برای وب سایت مضر است؟

لینک سازی پی بی ان یا همان لینک سازی چند مرحله ای با اینکه بسیار قدرتمند میباشد ، در عین حال بسیار میتواند بسیار خطرناک نیز باشد. چنانچه لینک سازی را به درستی انجام ندهید و یا اینکه حتی یک بخش از لینک سازی ایراد داشته باشد میتواند منجر به جریمه شدن وب سایت شما گردد. پس سعی کنید برای ساخت PBN از آموزش های اصولی استفاده کنید.  توجه داشته باشید تا به امروز بیش از 250 متد مختلف برای ساخت پی بی ان معرفی شده است اما مشکل اینجا است که بسیاری از این متد ها منسوخ میباشد و یا اینکه برای گوگل بسیار شک برانگیز میباشد ، به همین منظور در انتخاب متد لینک سازی خود بسیار دقت کنید.

لینک سازی چند مرحله ای (PBN) تا چه میزان میتواند در رتبه بندی گوگل تاثیر داشته باشد؟

این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. به نوعی میتوان گفت پیشرفت شما در نتایج جستجو بستگی به نوع PBN شما دارد اگر پی بی ان اجرایی قوی باشد و از نظر گوگل ناشناس میتواند به راحتی در سخت ترین کلمات نیز شما را به رتبه های برتر برساند. در این پست نوعی از لینک سازی PBN را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کرده و رتبه وب سایتتان در گوگل را بهبود ببخشید.

آیا در اجرای PBN میتوانیم از برنامه های رباتیک به جهت لینکسازی استفاده کنیم؟

بله شما میتوانید از برنامه های لینک سازی همانند money robot در راه اندازی یک PBN استفاده کنید. این نرم افزار دارای دو بخش مختلف با نام social bookmark و بخش Blog web2 میباشد که شما میتوانید در کمتر از 1 ساعت حدود 80 عدد لینک برای یک صفحه ایجاد نمایید.

گوگل میتواند متوجه شود ما از لینک سازی PBN استفاده کرده ایم و ما را پنالتی نماید؟

همانطور که گفته شد این بستگی به متد اجرایی شما دارد ، چنانچه از متد های ساده استفاده نمایید متاسفانه گوگل به راحتی متوجه لینک سازی شما خواهد شد و در نتیجه وب سایت شما پنالتی میگردد.

کدام متد از لینک سازی PBN بهترین نوع لینک سازی میباشد و کمترین خطر را دارد؟

در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد.

تکنیک PBN قوی تر است یا تکنیک آسمان خراش؟

این دو تکنیک سئو را میتوانیم از قویترین تکنیک های اجرایی در سئو بدانیم اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به شما بگویم که هر دو تکنیک بسیار قوی هستند اما لینک سازی PBN در وب فارسی قویتر از تکنیک آسمان خراش میباشد و میتواند به راحتی رتبه وب سایت را حتی به 1 برساند. توجه داشته باشید بر عکس اگر شما وب خارج از ایران را مد نظر داشته باشید تکنیک آسمان خراش پاسخگویی بهترین خواهد داشت.

بهترین آموزش ساخت PBN در ایران کدام است؟

با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند. شما میتوانید با مطالعه پکیج آموزش ساخت PBN استاد رسولی بهترین نوع PBN را اجرا کنید.

 

لطفاً نظرات خود را در مورد لینک سازی PBN از طریق کامنت  همین صفحه با ما در میان بگذارید

 

https://seotechnics.ir/blog/backlink-pbn

  • ۹۸/۰۷/۰۵
  • naser rasouli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی